51

Re: littlest petshop

Ik vind hem geweldig!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

52

Erg leuk gedaan, jammer dat de matten niet zo goedkoop zijn, want ze zijn echt heel leuk.

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

So h

54

Echt een fantastische taart! De reclame zal van mond tot mond gaan op school, dit kan niet meer stuk!

Groetjes, Astrid
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -

55

Geweldig mooi ! Dat kan niet anders als goedkomen met de mond-op-mond reclame, wauw ! Haha, dat helpen van kids herken ik wel. De oudste bij mij is 5 dus die durf ik nog niet te laten helpen bij een bestelling, maar hij wil zo graag ;)

Groetjes, Conny

56

Wat een liefie! Ik vind zelf alleen die grote bloemen op de hoeken er niet zo mooi bij staan, als je het niet erg vindt dat ik het zeg ;)

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

57 Laatst bewerkt door kwebbeltje (21-03-2009 06:49)

marsepein schreef:

Hallo Kwebbeltje
Wat een mooie taart is dit zeg. Ik wil graag ook dit plaatje puzzelen. Weet je nog waar je deze vandaan hebt? Er is volgens mij geen kleurplaat van.
gr Esther

ik heb hem idd niet van een kleurplaat afgekeken, maar van een afbeelding van het echte knuffelbeestje. ik heb ff gezocht, maar ik kan hem nu niet meer vinden :(

@Rianne: tuurlijk vind ik dat niet erg. vrijheid van menings uiting en smaken verschillen toch? deze taart heb ik al een tijdje geleden gemaakt, ik weet niet meer of die bloemen nou noodzakelijk waren ;) of dat ik het gewoon leuk uit mijzelf gedaan heb omdat ik het anders een beetje kaal vond.... maar ik vidn het zelf wel leuk staan in iedergeval. :+

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.