1

Onderwerp: Het is altijd Lente

in de ogen van de tandarts assistente...

dat is wat mijn ega vanmorgen zong toen hij het taartje zag wat ik voor de tandarts had gemaakt..

ja. ja.. ik was zo dom om vorige week een pre-afspraak te vergeten ( 15 min eerder komen voor verdoving) dus heb ik een taartje beloofd...

Hij wil het liefst een stapel van mijn kaartjes op de balie leggen.. maar ik kreeg hem na even praten toch wel aan z'n verstand dat een tandarts echt geen reclame kan maken voor taartjes :lol:

Mijn website staat al weken onder z'n favorieten en steeds als een klant op de inwerking van een verdoving moet wachten laat ie mijn taartjes zien hahaha

Maar goed... dan nu de taart...

kapsel gearomatiseerd met mandarijntjes smaak.. vulling is botercreme gemixt met vlaaivulling kersen smaak.. wat de botercreme heerlijk fris van smaak maakt!

http://img24.imageshack.us/img24/892/voorjaar01640x480waterm.jpg

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

2

Re: Het is altijd Lente

ik begrijp het wel van de tandarts en hij zal vast ook lekker zijn als ik de vulling lees

3

Brigitte schreef:

en hij zal vast ook lekker zijn als ik de vulling lees

Ik neem aan dat je de taart bedoeld.. en niet de tandarts :lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Leuk fleurig taartje.

Groetjes, Elly

5

Ohh een hele mooie frisse lentetaart....:thumb:

haha wat grappig dat 'ie je taarten zo leuk vindt ;) is toch een compliment :D taart ziet er leuk uit en klinkt lekker :P

'I love it when a cake comes together'

7

Wat een lieve lentetaart ! Die vulling klinkt superlekker ! Haha, een lekkere tandarts is ook niet weg !

Groetjes, Conny

8

Wat een vrolijk taartje!

Groetjes, Sylvia

9

Wat een vrolijk lente taartje,en wat leuk dat je tandarts zo enthousiast is!

10

lief,leuk taartje!!!!!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

11

Mooie taart! Ik zou je visitekaartjes geven hoor als hij daarom vraagt, of zou de tandarts ook last hebben van de recessie ;)

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

12

mickjuulmae schreef:

Mooie taart! Ik zou je visitekaartjes geven hoor als hij daarom vraagt, of zou de tandarts ook last hebben van de recessie ;)

nee hij heeft mij als patient.. dus geen last van recessie.. ( heb de 2e kroon van dit jaar er bijna inzitten :S )

MOOI!!!! echt super!

14

Wat een super lief taartje! Echt helemaal lente; daar wordt iedereen vrolijk van!! Enne...succes bij de tandarts verder....

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

15

Hier wordt je nou vrolijk van, wat een superlenteachtigmooi taartje!

16

Lief!! En wat een leuke tandarts heb jij!!! :-)

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

17

Wat een mooie taart!
En wat een geweldig verhaal. Een tandarts die reclame maakt voor taarten!!
Maar ik kan het me wel voorstellen hoor, want jouw taarten zijn ook echt allemaal erg mooi gemaakt!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

18

Wat een vrolijk taartje!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

19

super lief taartje

today is the tomorrow you worried about yesterday
and all is well

20

Lief lief lief!!!! Leuke relatie heb jij met de tandarts dan!

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

21

Wat een vrolijke en lieve taart!!Wat leuk je band met de tandarts!

22

Lekker vrolijk! Wat heb je een leuke rand aan de onderkant, is dat zo'n standaard frill-rand? Of heb je zelf wat uitgesneden?

Groetjes, Marjolein
Wil je mijn taartjes bekijken? Klik dan hier!

23

Erg mooi gemaakt!

Groetjes Tweety!