1

Onderwerp: Etagere zelf maken?

Ik wil graag zelf zo'n etagere maken van kunststof borden en een beker er tussen in,
maar vroeg me af wat voor lijm kun je daar nou het beste voor gebruiken???

Ik heb de borden en beker al een hele tijd in huis,mijn nichtje gaat eind van deze maand bevallen,dus wou ik het

2

Re: Etagere zelf maken?

Gewoon met superlijm/

Mijn website: Presentaart

3

yep, supersterkte secondelijm!
Ik heb het met aardewerk gemaakt, maar kijk uit met water! Op aardewerk laat de lijm los als er teveel water bij komt.... Maar 't is zo leuk

Groetjes Kaatje2     Geniet van & met elkaar!

4

Je hebt in het suikeratelier lijm die gebruikt word om de juweeltjes mee te lijmen( van Lindy Smith) ik dacht dat deze niet giftig was...geeft toch een veiliger gevoel om te gebruiken :+

Vele en lieve groetjes Nicole

5

ik zou de lijm eerst even aan de onderkant van het bord uitpoberen, hele
sterke lijm wil nog wel eens wit uitslaan op kunststof! ;)

today is the tomorrow you worried about yesterday
and all is well

Dank jullie wel voor de reacties!!
Ik ga het inderdaad maar even uitproberen op de onderkant,ivm witte uitslag!!
Groetjes Darlene

7

op www.cakejournal.com staat een how to alleen doet zij het met piepschuim.

8

Ik heb nog ergens een how to gezien, met glaswerk. Zij gebruikte doorzichtige siliconenkit, met als voordeel dat je hem ook weer uit elkaar kunt halen indien nodig.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

in de bouwmarkt staat vaak een pjuter van ik dacht bison, daar kan je invoeren wat je wil plakken en dan krijg je advies :) ik weet dat ie in elk geval bij Karwei staat

10

ik lijm dit meestal niet. gewoon stapelen. Soms nog wat vast plakken met wat icing. Het is anders zo'n gevaarte in de kast....