Onderwerp: Dit is het geworden Babs
Babs plaatste een oproepje of iemand een taartje voor haar schoonmoeder wilde maken, kon niet anders dan daar op te reageren. Niet alleen omdat Babs een schatje is, maar ook omdat het haar de laatste tijd niet mee heeft gezeten. Nu woont ze iets te ver uit de buurt om zomaar even een bakkie te doen ( maar dat gaat echt wel een keer gebeuren), maar op deze manier kon ik toch iets voor haar doen.
Dus vanmorgen de spits ingedoken en opa en oma in badjas verrast met een taart. En verrast was oma, opa natuurlijk niet, want die zat in het complot! Terug nam ik de verkeerde afslag en heb ik een heerlijke toeristische route naar huis gehad, dus bij deze, bedankt Babs, heb enorm genoten onderweg, weer een stukje Nederland gezien waar ik nog nooit geweest was.
Maar goed, de taart, ik had de vrije hand, Babs durfde natuurlijk niet met eisen te komen , dus het werden de tulpen van Stephen Benison, ook vanwege het lente weer van de laatste dagen. Hij is niet helemaal geworden zoals ik wilde, er zat wat tegen, maar al met al is het echt weer een taartje van mijn hand, ja meiden, ik ga de BIEN taarten ook herkennen.
Onderste was een chocolade biscuit, bovenste een gewone, allebei gevuld met vanille creme en kersenjam