Onderwerp: Choco lollies ?
Ik zag in de webshop een pakket staan om zelf paas lollies te maken, dit leek me wel wat. Maar hoe werkt dit? Heb het nog noooooooooooit gedaan, en ben niet zo heel erg handig dus...
Wie kan me helpen ?
Groetjes..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Choco lollies ?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zag in de webshop een pakket staan om zelf paas lollies te maken, dit leek me wel wat. Maar hoe werkt dit? Heb het nog noooooooooooit gedaan, en ben niet zo heel erg handig dus...
Wie kan me helpen ?
Groetjes..
Volgens mij is het een kwestie van chocolade smelten (druppels gaan waarschijnlijk het beste). Stokjes zijn in de webshop ook te koop en dan in de mal gieten.
Maar geloof dat je ze ook in kleuren kan maken.
(zo kwam ik laatst op een andere site een mal tegen voor Dora chocoladelollies)
Hoi bakvrouwtje,
Ik kan je niet helpen, want ik heb het ook nog nooit gedaan, maar wilde je even zeggen dat je topic in de verkeerde rubriek staat...
Heb het al doorgegeven, dus het zal wel aangepast worden.
Misschien krijg je ook wat meer reacties als 'ie verplaatst is?
Succes!
ja dat doet mijn schoonzusje ook en daar ga ik binnenkort eens kijken hoe het moet. Ziet er zo gezellig uit en super leuk om uit tedelen of om op een partytje te doen.
wat ik begrepen heb is dat je de chocolade smelt, vorm laten uitharden 45 min in dekoelkast en daarna met gekleurde chocolade "verf" je de accenten erop.
Ik doe ook lollies en chocolaatjes maken... de kleuren worden eerst per laag aangebracht en dan ga je mold vullen... het is een precies werkje..maar erg leuk om te doen..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Choco lollies ?