1

Onderwerp: [GEZOCHT]Bonbonvormpjes oid?

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar goedkope bonbonvormpjes, wil het toch eens proberen. Waar vind ik leuke, goede maar wel goedkope vormpjes? En niet zozeer vormpjes, kleine bakjes, maar ook figuurtjes?

2 Laatst bewerkt door verliefdmeiske (17-03-2009 21:31)

Re: [GEZOCHT]Bonbonvormpjes oid?

om bonbons in te maken? ijsblokjesvormen en mini muffinvormen, beiden van silliconen doen het prima

Je krijgt alleen wel een beetje grote bonbons, maar die zijn zeker niet minder lekker :D

3

Bij de Ikea hadden ze een paar jaar geleden van die silliconen ijsvormpjes en die heb ik daar destijds voor gebruikt. Silliconen is wel erg handig voor het eruit halen...

Groetjes Marlies

4

Ik heb het idee dat je nieuw zoekt en geen tweedehands, dus gaat je topic naar Decoreren :)  Zie Sticky van V&A

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Ik wilde ook wel tweedehandse vormen hoor, of nieuwe, maakt me niet zoveel uit, als ik ze maar heb, vandaar dat het ook in V&A stond!

6

ik heb laatst bij de Ikea een siliconen ijsblokjesvorm in bloem vorm gekocht. en er succesvol bonbonnetjes mee gemaakt. Die is heeeeel leuk en ook lekker makkelijk lost te krijgen.
zo leuk dat ik bij mijn volgende Ikea bezoek ook nog andere ga zoeken :D

willemiene wonder wicht

7

V en D heeft een mooie bloemen en schelpen vorm sileconen.

http://www.mijnalbum.nl/Album=NX36RFMN
groetjes,en veel bak plezier, wendy

8

Ikea, Xenox, noem maar op!

Bij de xenos zag ik ze vandaag voor paasbonbons. 2,99 van siliconen

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.