1

Onderwerp: Babyvoetje koekjes, 3D beertje koekje

Zoals ik al verteld heb een behoorlijk grote geboorte opdracht met een geboortaankondiging en stapeltaart en koekjesss. Vond het dan ook een heel bedrag wat hij mij moest geven en het ging me bijna te gek. Daarom nog iets extra's leuks voor zijn dochtertje waar ik al es eerder een taart voor mocht maken.
80 koekjes met extra hoera een jongen koekjes om het op de schaal er leuk uit te laten zien en een 3D koekje voor het meisje. (2 extra gemaakt voor Siemen die er gistermiddag de hele middag heerlijk aan 1 heeft zitten smikkelen :) )
Smaak gewoon vanille

http://www.mijnalbum.nl/Foto-44EU48RZ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6Y8UL4AU.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PVOHYXIL.jpg

Mijn meest gebruikte uitsteker is dus het babyvoetje!!! Zit denk ik nou al richting de 300 voetjes die er mee gemaakt zijn.

Tips en commentaar zijn welkom!

2

Re: Babyvoetje koekjes, 3D beertje koekje

Leuk hoor! Echt mooi gemaakt!

Groetjes Tweety!

3

tips en commentaar, die krijg je zonder te vragen. GEWELDIG is mijn commentaar, tips, sorry er valt naar mijn idee niets te veranderen, het is gewoon fantastisch zoals je dit heb gemaakt...foto's ook

4

Wat leuk Marianne !!!!!!!!!!! Ik log net even in om iets op te zoeken en zie dit, dus snel even spieken. Ziet er geweldig uit. Super opdracht. Ga even zoeken of je de geboortetaart ook geplaatst hebt.

Groet, Jolanda

5

Prachtig!!!! En wat lief die extraatjes!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

6

Super leuk en vooral de extra koekjes maken er een heel erg leuk geheel van !!

7

ooh wat super leuk gedaan !!
dat 3d beertje heb ik laatst ook besteld hij ligt nog in de kast.. maar nu ik um zo zie gaat ik zeker even proberen binnenkort :D ..
je hebt die toch ook gewoon met icing bespoten en dan op elkaar geplakt ?? het lijkt mij namelijk zo zoet en veel ..

8

wat leuk zeg!
helemaal top

9

miranda16 schreef:

ooh wat super leuk gedaan !!
dat 3d beertje heb ik laatst ook besteld hij ligt nog in de kast.. maar nu ik um zo zie gaat ik zeker even proberen binnenkort :D ..
je hebt die toch ook gewoon met icing bespoten en dan op elkaar geplakt ?? het lijkt mij namelijk zo zoet en veel ..

Ja maar dat mag toch ook wel?! Het is voor extra traktatie en niet voor op de tafel bij de koffie. Een gelegenheidskoekje zo zie ik ut. Hij lag al een jaar bij mij in de kast en nou eindelijk een reden om te gebruiken.  En kids zijn gek op icing.

10

Hartstikke leuk gedaan!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

11

Ziet er heel leuk uit!

12

Wat zijn zij leuk gedaan!

13

Ziet er mooi uit!!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

14

Wat een leuk geheel!!

Groetjes Janny

15

Wat een leuk idee ook. Dit geven ze aan iedereen die op kraamvisite komt?

Het is heel mooi geworden.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

16

wow echt heel gaaf!

today is the tomorrow you worried about yesterday
and all is well

17

o wat mooi zeg, heel erg leuk gedaan

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!