Onderwerp: Lente, Bumba en een strik op een paastaart
Hallo allemaal,
weer wat achterstallige foto's.
Twee weken geleden voor het eerst op een workshop bij Marianne een vierkante taart bekleed. Ik wist echt niet wat ik er van moest maken, ik wilde vooral leren hoe ik een vierkante taart moest bekleden. Iemand anders wilde graag eens zien hoe de tappits gebruikt konden worden, dus heb ik dit maar van de taart gemaakt:
Afgelopen zondag werd het dochtertje van de beste vriend van mijn man 2 jaar. Ze wilden eerst graag de Teletubbies erop, maar dat zag ik niet zo zitten. Gelukkig is het dochtertje ook gek van Bumba, dus heb ik een Bumba-taart voor meisjes gemaakt. Een keer niet met de welbekende Bumba-letters, maar "gewoon" met de tappits.
Vorige week begonnen met de workshop Lussenstrik bij Marianne. Ik had al een keer een strik gemaakt adhv een how-to, maar tijdens een workshop leer je altijd weer andere handige dingen. De strik werd geel met groen, dus ik had al vrij snel een paastaart in gedachten. Thuis vlindertjes gemaakt met de patchworkcutters en gisteren de strik in elkaar gezet bij Marianne en een taart gevuld, bekleed en versiert. Met dit als resultaat!

Ik moet trouwens zeggen dat ik nog steeds vol bewondering kijk naar alle creaties die op het forum voorbij komen. Ik reageer dan wel niet zo vaak, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik ze allemaal erg mooi vindt.
Groetjes,
Kirsten
P.S. Corinne, komt de vorm van de taart je een beetje bekend voor. Eindelijk dan een taart gemaakt met de bakvormen uit Birmingham!
Kirsten
)