Onderwerp: Bonte bloementaart
Vrijdag poging nummer 2 gedaan om een taart te bekleden, nadat mijn eerste (mis) baksel aan de zijkant niet mooi was geworden. Maar wederom kreeg ik het bij de 2e keer ook niet voor elkaar om de zijkanten mooi glad te maken!
Het was de hoogste tijd om de hulptroepen in te schakelen, voordat ik weer de handdoek in de ring zou gooien. gelukkig kwam een vriendinnetje mij een helpende hand aanbieden, en is het uiteindelijk toch gelukt om een mooie gladde taart aan de zijkant te krijgen.
Omdat wij het zo gezellig hadden met z'n 2tjes hebben we maar besloten om de taart ook samen af te maken. En tadaaaaaa, het resultaat van de bonte bloemetjes taart zie je hieronder!
De bloemetjes waren peanuts voor mij, omdat ik die dingen zo vaak met klei heb gemaakt. Maar wat waren we blij met het eind resultaat zeg!
Zaterdag heb ik de taart aan mijn nicht cadeau gegeven, omdat ze afgelopen maandag 21 is geworden. Haar reactie was echt overweldigend!
De vulling is botercreme extra met bakkersroom en aarbeien jam. De taart is afgesmeerd met botercreme met 2 eetlepels speculoos erdoor.
Groetjes San

Dankjewel voor het kijken :-)