Onderwerp: Een boeket voor de workshop
Als voorbeeld voor de workshop suikerbloemen van gisteren had ik zondag onderstaande boeketje gemaakt. Vond het heel leuk om te doen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een boeket voor de workshop
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als voorbeeld voor de workshop suikerbloemen van gisteren had ik zondag onderstaande boeketje gemaakt. Vond het heel leuk om te doen.
Oh, wat mooi. Jammer dat je niet wat dichterbij woont want ik zou het graag willen leren.
Wauw.....heel mooie boeket.....
Prachtige roosjes....
Wow! Heel erg mooi!
Moet er toch ook maar eens over denken om te komen.....
Oh, wat mooi. Jammer dat je niet wat dichterbij woont want ik zou het graag willen leren.
Meid ik heb er gisteren 2 uur heen en 2 uur terug voor gereden!!
En het is zoooooooooooo de waard!!!
Lisette,
Ontzettend bedankt voor de geweldige workshop!!
Vond het erg gezellig en we hebben een schitterend resultaat mee naar huis genomen.
Wat een kunstwerken maak jij zeg!
sabina schreef:Oh, wat mooi. Jammer dat je niet wat dichterbij woont want ik zou het graag willen leren.
Meid ik heb er gisteren 2 uur heen en 2 uur terug voor gereden!!
En het is zoooooooooooo de waard!!!Lisette,
Ontzettend bedankt voor de geweldige workshop!!
Vond het erg gezellig en we hebben een schitterend resultaat mee naar huis genomen.
Ik heb er dan wel minder lang voor hoeven rijden dan Mamav2Boys maar ben het helemaal met haar eens dat het zeer zeker de moeite waard is om deze workshop bij Lies te volgen !!
We hebben er verschrikkelijk veel van geleerd !
Als nog bedankt Lies !!
Deze zijn ook geweldig!!
Prachtig ik vind vooral de grote rozen heel erg mooi gelukt, geeft toch iets extra's aan het plaatje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een boeket voor de workshop