Re: 2de opdracht koekjes

Wow, prachtig!!!

52

Kei mooi gedaan!!!

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

53 Laatst bewerkt door mamandy77 (17-03-2009 11:32)

Nou das ook toevallig die cutter heb ik net in mijn mandje gedaan voor mijn dochters afscheid op het KDV volgende week... alleen ik ga het met fondant afwerken. Ben niet zo'n icingheld dus volgende week komt mijn versie er aan te pas!

Ik vind de jouwe helemaal toppie! Ik heb ze dus ook opgeslagen!

PS welke lolliestokken heb je gebruikt?

Mmm das pas lekker!

54

mamandy77 schreef:

Nou das ook toevallig die cutter heb ik net in mijn mandje gedaan voor mijn dochters afscheid op het KDV volgende week... alleen ik ga het met fondant afwerken. Ben niet zo'n icingheld dus volgende week komt mijn versie er aan te pas!

Het is een super leuke cutter je zult zien hij is onwijs groot, de stokjes die ik heb gebruikt zijn van de praxis 6mm  (wilden eigenlijk 4 mm maar die hadden ze niet) dikke stok bij de hout afdeling en die op ongeveer 27cm afgeknipt, en meegebakken in de koekjes.
Dat gaat prima...... de stokjes tips heb ik van ons koekjesfee .

Lieve groetjes Binkie

Lieve groetjes Binkie. Blog www.mijngeschenken.nl
Droom niet over het leven, maar leef je dromen.

55

Binkie1428 schreef:
mamandy77 schreef:

Het is een super leuke cutter je zult zien hij is onwijs groot, de stokjes die ik heb gebruikt zijn van de praxis 6mm  (wilden eigenlijk 4 mm maar die hadden ze niet) dikke stok bij de hout afdeling en die op ongeveer 27cm afgeknipt, en meegebakken in de koekjes.

Lieve groetjes Binkie

Sooo dat worden flinke koeken dan, hoe groot zijn ze dan eigenlijk?

Mmm das pas lekker!

56

mamandy77 schreef:
Binkie1428 schreef:
mamandy77 schreef:

Lieve groetjes Binkie

Sooo dat worden flinke koeken dan, hoe groot zijn ze dan eigenlijk?

Ik heb gelijk even gemeten de koeken cutter is bijna 13cm breed doordat ik de 6mm stok had moest ik de koek 12 mm dik maken.
Dus ja het waren flinke koeken =D =D.

Lieve groetjes Astrid

57

Wat maak jij leuke koekjes zeg Binkie! Zo prachtig allemaal, ook de paaskoekjes zijn geweldig mooi.

2.5 euro is zeker een faire prijs, plus dan nog de kosten van de bloempot natuurlijk.

Je steekt er heel wat werk in volgens mij, maar ik zie dat het met liefde gedaan is :)

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

58

WOW, die zijn echt super!  H

Groetjes, Myriam

59

prachtig!!!ontzettend knap gedaan hoor,mijn grote complimenten!

60

ze zijn gewoon allemaal super ...ik denk dat de koekjesfee nog een concurrente bij heeft ;)

61

karine schreef:

ze zijn gewoon allemaal super ...ik denk dat de koekjesfee nog een concurrente bij heeft ;)

Jeetje wat een compliment..... dank je.

Lieve groetjes Binkie

62 Laatst bewerkt door Binkie1428 (21-03-2009 22:54)

Allemaal ontzettend bedankt voor jullie complimenten.

Ik ben heel blij met al jullie adviezen wat betreft de prijs die ik kan hanteren, dus nu  schaam me diep om dit te melden maar ik doe het toch want er werd mij gevraagd wat ik voor deze koeken heb gevraagd.

Dit was mijn 2 opdracht maar mijn 1ste koekjes opdracht en ik niet goed wist wat ik kon/wilde en durfde te vragen en het ook nog om een bekende ging heb ik....... hou jullie vast maar..........................1,50 per koek gerekend.

Ik heb na jullie berichten te hebben gelezen hier zo een spijt van maar ja gedaan is gedaan.
Ik wil nu naar de 2 euro per koek gaan en voor de paaskoeken 1,50 rekenen...... erg he dat ik mijn eigen werk niet genoeg waardeer om een goede prijs te durven vragen.

Vinden jullie dit ook zo moeilijk.

Lieve groetjes Binkie

63

Ik val bijna achterover dat je maar 1.50 hebt gevraagd zeg. Is maar goed dat je waarschuwde dat ik me vast moest houden ;)
Belachelijk wat een prijs.... die mensen lachen zich rot zeg. Ik zou er toch echt meer voor vragen. Een pakje in de winkel kost al genoeg en moet je eens kijken wat jij voor prachtige creaties hebt gemaakt. Ik zou de prijs maar meteen ophogen!!!
Ik vind het geweldige koeken die je maakt!

64

Ik had eerder deze week hier iemand op workshop, en haar vriendin of kennis had aan haar gevraagd of ze geboortekoekjes of cupcakes wou maken, 150 stuks. Dus deze mevrouw zegt wat het ongeveer gaat kosten, antwoordt de andere mevrouw 'oh da's wel duur, ik had gedacht er met 50 euro van af te komen'  ;)

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

65

Dittie schreef:

Ik val bijna achterover dat je maar 1.50 hebt gevraagd zeg. Is maar goed dat je waarschuwde dat ik me vast moest houden ;)
Belachelijk wat een prijs.... die mensen lachen zich rot zeg. Ik zou er toch echt meer voor vragen. Een pakje in de winkel kost al genoeg en moet je eens kijken wat jij voor prachtige creaties hebt gemaakt. Ik zou de prijs maar meteen ophogen!!!

Kreeg gisteren een e-mail met de vraag of ik dezelfde koeken wilde bakken voor een bekende van mijn vorige klant.

Heb gelijk gevraagd of ze een prijs had gemeld bij deze persoon..... jjjjjjaaaaa 1,50 per koek toch?????
Terwijl ik nog zo had gezegd dat ik voor andere niet voor deze prijs kan bakken en meer moet rekenen en voor haar 1,50 had aangehouden (vriendenprijsje).

Dus e-mail terug gestuurd dat ik echt 2,00 per koek moet rekenen voor minder kan ik echt niet werken.... dus nu maar afwachten of ze nog wel wil.

Ik heb er nu wel van geleerd deze fout maak ik niet meer..... ik begin vanaf 1,50 per koek.
Mijn vriend zei ook al je lijkt wel gek.... ze lachen zich rot.
Jij al dat werk verrichten zowat voor niks  ( lees ondernemer).

Ik moet gewoon op mijn strepen durven te staan, willen ze niet dan niet toch!

Lieve groetjes Binkie

66

Binkie1428 schreef:

Dus e-mail terug gestuurd dat ik echt 2,00 per koek moet rekenen voor minder kan ik echt niet werken.... dus nu maar afwachten of ze nog wel wil.

En als ze niet wil: lekker wachten op de volgende !( Die komt echt wel hoor :Y)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

67 Laatst bewerkt door woodstock (22-03-2009 15:58)

Oh balen is dat h

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

68

Superleuk!!!

Mijn website: Presentaart

69

Prachtig!!!!

mijn baksels vind je op www.cupcakesandpie.hyves.nl

70

woodstock schreef:

Oh balen is dat h

71

Ooo wat ontzettend gaaf gemaakt!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

72

echt heel knap

Groetjes Ingrid

73 Laatst bewerkt door Binkie1428 (23-03-2009 11:23)

catherine schreef:

Wat maak jij leuke koekjes zeg Binkie! Zo prachtig allemaal, ook de paaskoekjes zijn geweldig mooi.

2.5 euro is zeker een faire prijs, plus dan nog de kosten van de bloempot natuurlijk.

Je steekt er heel wat werk in volgens mij, maar ik zie dat het met liefde gedaan is :)

Ontzettend bedankt.... ik vind het ontzettend leuk om te doen en vergeet de tijd gewoon als ik er mee bezig ben maar ik zou heel graag 2,50 euro willen vragen maar durf dat nog niet.
De bloemenbak geef ik te leen dus die krijg ik terug nadat de koeken zijn uitgedeeld.

Ik zal binnen kort mijn paas opdracht laten zien met presentatie die krijgen ze ook te leen.
Vond dat wel handig dan heb ik altijd iets thuis om te presenteren... misschien moet ik daar ook maar iets van borg voor vragen.

Lieve groetjes Binkie

74

Binkie1428 schreef:
Dittie schreef:

Kreeg gisteren een e-mail met de vraag of ik dezelfde koeken wilde bakken voor een bekende van mijn vorige klant.

Heb gelijk gevraagd of ze een prijs had gemeld bij deze persoon..... jjjjjjaaaaa 1,50 per koek toch?????
Terwijl ik nog zo had gezegd dat ik voor andere niet voor deze prijs kan bakken en meer moet rekenen en voor haar 1,50 had aangehouden (vriendenprijsje).

Ik heb er nu wel van geleerd deze fout maak ik niet meer..... ik begin vanaf 1,50 per koek.
Mijn vriend zei ook al je lijkt wel gek.... ze lachen zich rot.
Jij al dat werk verrichten zowat voor niks  ( lees ondernemer).

Ik moet gewoon op mijn strepen durven te staan, willen ze niet dan niet toch!

Lieve groetjes Binkie

Kreeg vandaag te horen dat ze de koeken voor 2,00 euro te duur vond...... nu wilt ze de paas koeken want die zijn maar 1,50 per stuk.
Ach ja......

Lieve groetjes Binkie

75

Beste Binkie,

Wow... wat een prachtkoeken! Ik ben alleen een beginner en een beetje aan het zoeken hoe ik ze zo mooi kan (in)kleuren. Heb je dat met icing gedaan toevallig?
Gisteren heb ik met mijn dochter koekjes versierd met glazuur gemaakt van poedersuiker, water en kleurstof. Volgens mij gaat het daar nooit zo goed mee lukken als wat ik bij jou zie. Met icing heb ik nog geen ervaring, maar volgens mij kun je daar mooi mee inkleuren en lijntjes zetten... toch?!

Berichten [ 51 tot 75 van 94 ]

Pagina's Vorige 1 2 3 4 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren