Onderwerp: Vooruit, dit zijn de mijne dan...
Mijn allereerste taartjes.
Ik zie hier zulke mooie inspirerende taartjeskunst voorbij komen, dat werkt aanstekelijk!
Ik heb jaren terug me een tijdje met fimo bezig gehouden dus dit is een ideale vervolg-hobby...
Dit zijn mijn eerste taartjes;
De eerste met marsepein (vouwen-probleem, vandaar het lelijke reparatie-stukje aan de onderste rand)
Mijn tweede taartje ter gelegenheid van de halve verjaardag van mijn zoontje. Hij kreeg die dag zijn eerste groentenhapje en wij, ja wij doen het wat uitgebreider 

detail (ben over het babietje niet zo heel tevreden, maar ach, oefenen baart kunst toch)
En gisteren mijn eerste oilily-variant... was een klein drama op zichzelf. Ben heel lang met die taart bezig geweest, heb ook nog een berg marsepein kunnen weggooien omdat de bovenste paarse laag scheef op de taart belandde en scheurde toen ik hem wilde verplaatsen. Maar ja, toen zat dat al onder de bc en kon ik m niet opnieuw uitrollen... grmbll...
Toen nog uren bezig geweest met die kleine priegelrondjes te draaien, lig ik (veel te laat) in bed, bedacht ik me ineens dat ik helemaal geen rondjes wilde maar sterretjes! Was ik dat gewoon helemaal vergeten! En toen ie eindelijk uit de doos kwam op de plaats van bestemming, was ie aan 3 kanten aan de doos vastgeplakt *boehoe*... Nou ja, mijn zus vond m geweldig en hij w