Re: Dit weekend: Baby Minnie, Bumba en Thomas
Wauw wat een mooie productie!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dit weekend: Baby Minnie, Bumba en Thomas
Wauw wat een mooie productie!!
wauw, prachtige taarten!
Wat een mooie taarten, vooral Minnie!!
Mooie verzameling Mascha!!
Heb je al iets gehoord van (of eienlijk over
) die bruidstaart??
Mooie verzameling Mascha!!
Heb je al iets gehoord van (of eienlijk over) die bruidstaart??
Ik heb er iets over gehoord, ze willen de taart bij mij bestellen zeiden ze, en ze willen proeftaartjes, maar als het echt rond is zal ik het nog even laten weten 
ze zijn errug mooi maar die minnie die is echt schattig!!
geweldig zeg, mooi strak en mooie kleuren en thomas de trein, moeilijk of....
knap gedaan hoor.
groetjes diana
Wauw, super mooi allemaal.
Prachtige taarten stuk voor stuk, en zo superstrak allemaal. Hoe krijg je het voormekaar; ben vreselijk jaloers
Prachtige taarten!!
Gaaf gemaakt Mascha! Erg mooi allemaal!
En je letters .. die zijn gaaf! Maar dat wist je al 
waaaw prachtige taarten zeg. En bumba voor 35 pers??? hoe groot is de taart dan?
geweldig zeg, mooi strak en mooie kleuren en thomas de trein, moeilijk of....
Is niet heel moeilijk hoor. Ik ben er wel even mee bezig geweest, omdat je met 3D niet goed kan voorwerken (tenminste, dan past het allemaal weer net niet goed). Dus het werd wel nachtwerk...
Wauw stuk voor stuk prachtige taarten!
Ah, daarom kon er geen Elmo meer bij. 3 opdrachten is wel erg veel, maar je ziet er niets van. Ik vind ze erg leuk!
Je had weer een goed weekend, ze zijn erg leuk! 
Ik hoop maar dat ik nooit een 3D Thomas hoef te maken, lijkt me echt een klus.. Maar ziet er goed uit!
Errug lief dat Minnie taartje!
Nachtwerk, ik zie het al..

Heel mooi, alle 3!
Jij blift mijn idol hier!!!!!
groetjes
Presentaart......ze zijn heel erg mooi weer.....echt mooi en netjes afgewerkt....:thumb: .....
ziet er weer waanzinnig uit!
Mooi! Je baby Minnie is mijn favoriet, wat een schatje!
Irma schreef:Mooie verzameling Mascha!!
Ik heb er iets over gehoord, ze willen de taart bij mij bestellen zeiden ze, en ze willen proeftaartjes, maar als het echt rond is zal ik het nog even laten weten
Ben ook erg benieuwd wat voor bruidstaart ze willen...misschien kan ik dan een soort copy maken voor bij Spot (= onze musicalvereniging)...we kunnen een trouwerij toch niet zomaar voorbij laten gaan 
mascha schreef:Irma schreef:Mooie verzameling Mascha!!
Ben ook erg benieuwd wat voor bruidstaart ze willen...misschien kan ik dan een soort copy maken voor bij Spot (= onze musicalvereniging)...we kunnen een trouwerij toch niet zomaar voorbij laten gaan
We houden wel even contact ok? 
Ik heb stiekem even een kijkje op je site genomen. Wat een geweldig mooie taarten maak jij zeg. Echt vakwerk 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dit weekend: Baby Minnie, Bumba en Thomas