1

Onderwerp: wat zit er in voor vulling

Hallo, ik heb een raare vraag.maar die mogen toch ook???....Nou daar komt het..weet iemand wat voor een soort smaak/vulling ze ongeveer gebruiken in de appel kruimel taart van AH?  V&D schijnt ook een soort appelkruimel vlaai/pudding taart te hebben. Aangezien ik zelf niet zo van de vulling ben en er ook niks van weet hoop ik dat er iemand is die mij kan vertellen waar het op lijkt. Ik ga voor mijn eigen verjaardag een taart maken en wil graag dit soort vulling er in hebben want die vinden ze lekker. Als ik aan de Fam. vraag waar het na smaakt zeggen ja gewoon lekker :9 dus tja dat schiet niet op. En als iemand dan weet wat het is ook graag advies hoe en met wat ik dat dan moet maklen. Mijn dank is groot
gr desiree

In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola. Groetjes van Desiree

2

Re: wat zit er in voor vulling

Bedoel je die gele pudding onderin????

Dat is vaak gewoon bakkersroom. Die kan je kopen in de webshop, maar ook gewoon in de supermarkt.

Ik moet er wel even bij zeggen dat ik niet de taart van de AH of de V&D specifiek ken.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

jah, da's bbr... maar erg vlak als je die alleen maar als vulling gebruikt, ik zou er nog wel een smaakje bij doen...(zoals jam, of chocola ofzo)

4

bedankt voor de reactie. Ik heb alle spullen in huis nu dus ik kan vast beginnen met het uit proberen wat lekker is.

In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola. Groetjes van Desiree