1

Onderwerp: Mijn variant, maar helaas niet geheel eetbaar

Hi!

Een Cars-taart was het verzoek. Niet mijn ding, maar "klant is Koning" toch?
Helaas was de wens ook om er een echt autootje op te plaatsen (het blauwe exemplaar, haha):

Groetjes, Astrid
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -

2

Re: Mijn variant, maar helaas niet geheel eetbaar

Mooi!!

3

mooi gedaan hoor!

Veel liefs Rafaëla

4

Mooi gedaan, en wat zal ie lekker smaken!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

Ziet er heel goed uit, klant zal wel tevreden zijn geweest!

Groetjes van Barbara.
*Je kunt ook kijken bij mijn album als je dat leuk lijkt wat ik  heb gemaakt*: http://www.mijnalbum.nl/Album=MXG4QRGH

6

Een mooie Carstaart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

mooi hoor!

8

Heel mooi!

9

mooi hoor...ik vind ook wel dat alles op een taart eetbaar moet zijn...voor mezelf.
Als een klant het graag zo wil...idd klant is koning,en de klant zal vast tevreden zijn geweest

10

mooi gedaan. ik heb er geen moeite mee dat er iets 'echts' op de taart zit. ik denk dat kinderen het heel gaaf vinden dat het 'net echt' is, maar het ook erg leuk vinden om er ECHT iets aan over te houden.

11

Errug mooi gedaan! Mijn zoontje heeft het nog steeds over zijn plastic brommers die hij vorig jaar op zijn taart had. Ik vond het een lelijke taart, maar hij was super blij. Dit jaar heb ik ook alles eetbaar gemaakt. Gelukkig vond hij een eetbliksem ook heel leuk

Hoe heb je trouwens die gele letters er zo mooi opgekregen? Is dat de knijptube van dr Oetker?

12

annahage schreef:

Errug mooi gedaan! Mijn zoontje heeft het nog steeds over zijn plastic brommers die hij vorig jaar op zijn taart had. Ik vond het een lelijke taart, maar hij was super blij. Dit jaar heb ik ook alles eetbaar gemaakt. Gelukkig vond hij een eetbliksem ook heel leuk

Hoe heb je trouwens die gele letters er zo mooi opgekregen? Is dat de knijptube van dr Oetker?

Kinderen kijken inderdaad heel anders naar zo'n taart als dat ik dat doe (ik stel mijn eisen ook altijd heel hoog,... veel te hoog). Het klopt dat ze het leuk vinden iets over te houden aan hun verjaardagstaart. Maar toch vond ik het jammer.

Die letters heb ik gemaakt door gele marsepein heel dun te rollen en in letters te priegelen, kostte wel wat geduld,...

Groetjes, Astrid
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -

13

Mooi gemaakt hoor! Tja, klant is koning he?

Groetjes Tweety!

14

Gaaf....ze blijven leuk die Cars.....

15

Wel jammer van het autootje, maar de rest ziet er super uit!

Mijn website: Presentaart