Onderwerp: Bakvorm 26 cm rond
Hallo allemaal,
Ik ga volgende week een taart bakken in springvorm maat 26 cm, hoeveel biscuitmix, eieren en water heb ik nodig?
Ik heb de tabellen hier links bekeken, op felicitaartjes en van de webshop
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bakvorm 26 cm rond
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Ik ga volgende week een taart bakken in springvorm maat 26 cm, hoeveel biscuitmix, eieren en water heb ik nodig?
Ik heb de tabellen hier links bekeken, op felicitaartjes en van de webshop
Als je de biscuit mix van hier heb zou ik gewoon de hoeveelheid wat hier in de tabellen staat gebruiken.
Ik heb de biscuitmix van de shop, zag alleen de tabel van Felicitaartjes en daar is dan niet de 26 cm specifiek beschreven, maar voor 25 cm moet je al 400 gram biscuitmix gebruiken en hier in de tabel links 340..
Ik vond dat wel veel schelen voor 1 cm.. en verwarrend!
Ik ga maar gewoon van de tabel uit van hier dan!
Thanks!
In de loop van de tijd is de biscuitmix van de webshop vernieuwd en nog luchtiger geworden; de schema's van www.felicitaartjes.nl bestaan al heel lang, en de tabellen heb ik nog niet zo heel erg lang geleden online gezet, dus daar zou het verschil evt. in kunnen zitten.
Mooi, want mijn biscuitjes zijn nog steeds gelukt tot nu toe, en dat wil ik natuurlijk graag zo houden, haha..
Goede biscuitmix moet ik zeggen en errug lekker!
Ik hou me mooi aan dit schema, die had ik ook al opgeschreven en dan toch verder speuren h
aanhouden wat op het pak staat die beschrijft volgens mij de 25 cm......
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bakvorm 26 cm rond