Re: 2de opdracht koekjes
Wauw ze zijn echt prachtig!!! Erg mooi gemaakt enneh... 2 euro zou ik er ook voor betaald hebben...
patricia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 2de opdracht koekjes
Wauw ze zijn echt prachtig!!! Erg mooi gemaakt enneh... 2 euro zou ik er ook voor betaald hebben...
Ze zijn praaachtigggg!!!!!
Wat een ontzettend leuke koekjes zeg, daar maak je wel de blits mee als je die uitdeelt op school, super gepresenteerd ook in die bloembak!
Prachtige koeken! Helemaal af in het bloemenbakje en met de rose lintjes, super!
Wauw, deze zijn echt SUPER!!!!
Gaaf deze koekjes. Ze zijn echt prachtig.
Super!! waar heb je deze bloemen mee gemaakt!!!! (vormpjes) en ben eigenlijk heel benieuwd of dat het nog lekker smaakt met zo veel icing erop? Heb altijd t idee dat dan spontaan je tanden uit je mond vallen! ( en zou ik ze na mogen maken van je!?)
groetjes
Ik heb ze gemaakt met de Wilton cookie cutter stackable flower (sorry weet niet hoe ik die link hier moet plaatsen) hij staat in de hebshop.
De vorm is ontzettend groot echt heel leuk.... en tuurlijk mag je ze na maken een waar compliment op mijn werk hiii.
Groetjes Binkie
jee wat zijn deze mooi!
Heel orgineel en heel mooi gepresenteerd!

Oh super zeg! Prachtig!
Weer iets erbij voor op mijn verlanglijstje 
echt prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! supergaaf!
Hallo dames,
Zoals ik al zei, heb ik mijn 3de opdracht binnen gekregen dankzij de bloemen koeken, nu heb ik wat koekjes gebakken voor de pasen als voorbeeld voor deze nieuwe opdracht en die toegestuurd naar de dame in kwestie.... hier komen ze.

Lieve groetjes Binkie
schitterend! , mooi afgewerkt en verpakt,..Echt paas!
Wauw wat een mooie koekjes!! Ik heb nog nooit koekjes gemaakt. Moet dat toch maar eens gaan proberen maar ik heb nog een lange weg te gaan voordat ze zo mooi worden als die van jou. Als ze dat al ooit gaan worden.
Wauw wat een mooie koekjes!! Ik heb nog nooit koekjes gemaakt. Moet dat toch maar eens gaan proberen maar ik heb nog een lange weg te gaan voordat ze zo mooi worden als die van jou. Als ze dat al ooit gaan worden.
rooie wangen rooie oortjes.... bedankt maar echt het gaat jouw ook lukken.
Veel lezen en tips vragen aan de lieve mede bakers/sters, kijken maar natuurlijk veel proberen.....want dat is het gewoon oefenen oefenen oefenen.
Elke gelegenheid pakken om te bakken.... hahahahah dat rijmt.
lieve groetjes Binkie
Thea Berndsen schreef:Wauw wat een mooie koekjes!! Ik heb nog nooit koekjes gemaakt. Moet dat toch maar eens gaan proberen maar ik heb nog een lange weg te gaan voordat ze zo mooi worden als die van jou. Als ze dat al ooit gaan worden.
rooie wangen rooie oortjes.... bedankt maar echt het gaat jouw ook lukken.
Veel lezen en tips vragen aan de lieve mede bakers/sters, kijken maar natuurlijk veel proberen.....want dat is het gewoon oefenen oefenen oefenen.Elke gelegenheid pakken om te bakken.... hahahahah dat rijmt.
lieve groetjes Binkie
En geloof me ik ben zelf nooit tevreden want ik zie aan de foto`s dat de icing lijntjes zeker wat verbetering kunnen hebben (lees strakker) maar ach ik heb ook nog zoveel te leren.
Wat een geweldig leuke bloementraktatie. Heel leuk gepresenteerd en mooi afgewerkt.
Echt supermooi, leuk, lief, kan me voorstellen dat de kinderen het geweldig vonden.
Ik vind beide opdrachten super gelukt zeg. Ik sla ze op bij mijn favorieten, enne je tulp koekje, waar heb je die vandaan???
Ik vind beide opdrachten super gelukt zeg. Ik sla ze op bij mijn favorieten, enne je tulp koekje, waar heb je die vandaan???
Dank je wel.... de tulp zit in de 101 wilton cookie cutters verpakking net als de haas, eend en de ei.
Groetjes Binkie
Toppie! Zowel je bloemen, als de presentatie, als je Paasdingen! Daar mag je echt supertrots op zijn!
Gewoonweg prachtig.......... 
helemaal super allebei!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 2de opdracht koekjes