1

Onderwerp: Nog een nieuweling!

Dag allemaal,

hier is nog een nieuweling, ik ben Fulya 31 jaar en woon in Almere.
Ik ben ook al eventjes verslaafd  geraakt aan deze site en ik krijg er de kriebels van. Lijkt me geweldig om te doen, en zie het dan ook als een nieuwe hobby. Alleen totaal geen ervaring. Ik wil graag de workshop doen, maar alle data zijn al vol, er is pas weer plek in mei! En ik wil eigenlijk wel snel aan de slag.
Want denken jullie, kan ik het ook leren zonder workshop, of is een workshop toch wel aan te raden?

Your cake-wish is my challenge!

2

Re: Nog een nieuweling!

Welkom.

Kijk goed rond en lees veel how to's en dan kan je denk ik vast al een beetje beginnen. De eerste zal misschien nog geen wondertaart worden maar echt zonder workshop kan je best al iets eenvoudigs maken.
Er zijn ook mensen hier die zonder workshop als eerste taart al een plaatje maken.

En het gaat ook om de fun!! Toch?

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Dag Ottolien,

ik had zelf ook al zo een vermoeden, maar als ik iets heel graag wil kan ik al gauw ergens lichtzinnig over denken, vandaar dat ik het even van een ervaren iemand wilde horen. Dank je wel voor je reactie, en gaat vooral om de fun, vind ik persoonlijk ook. Ik ga lekker verder neuzen.
Fijne dag!

Your cake-wish is my challenge!

4

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

welkom op dit leuke en leerzame forum....en je kunt al zonder een workshop beginnen ...an daarna nog altijd eentje volgen...alles kan als je maar plezier hebt en aldoende leert men! :)

6

welkom :)

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

7

Welkom op het meest verslavende forum....:lol:
De meeste beginnen zo thuis en volgen later een workshop....
Het blijft toch oefenen en idd. aldoende leert men.....;)
Misschien kun je wel met iemand in de buurt een freubeldagje organiseren,
daar leer je ook onzettend veel van.....

Succes en veel bakplezier.....

8

Hoi Fulya,

Welkom op het forum. Een workshop is erg leuk om te doen en je leert vaak net weer even een handig techniekje of foefje om iets te maken. Maar zonder workshop kom je ook een heel eind hoor, ligt er maar net aan hoe creatief jezelf bent en hoe perfect je alles wilt hebben. Probeer gewoon en 1 ding is zeker des te meer taarten, des te makkelijker het gaat. Succes!

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

9

Welkom :)