1 Laatst bewerkt door Binkie1428 (14-03-2009 22:24)

Onderwerp: 2de opdracht koekjes

LET OP: OUD TOPIC!

Hallo dames,

Hier mijn 2de opdracht voor de kleindochter van een vriendin van mij.
Vond het heel leuk om te doen maar wat een hoop werk gaat er in zitten zeg en zeker als je het met je werk moet combineren.

Maar het is gelukt hoop dat jullie het leuk vinden, kreeg een belletje van de moeder en die vond het grandioos en op school met uitdelen was het een grote hit.... kreeg er rooie wangen van hihihiii.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PNPPSX8X.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZHRE8OF8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TTWAXDPO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-L6NYBWDJ.jpg

Lieve groetjes Binkie

Lieve groetjes Binkie. Blog www.mijngeschenken.nl
Droom niet over het leven, maar leef je dromen.

2

Re: 2de opdracht koekjes

Deze zijn echt super geweldig. Wat mooi afgewerkt en prachtig gepresenteerd. Wat een werk. Super gewoon.
groetjes Natascha

3

super!!!!! echt heel erg leuk!

groetjes José

4 Laatst bewerkt door Binkie1428 (14-03-2009 22:49)

Tasch schreef:

Deze zijn echt super geweldig. Wat mooi afgewerkt en prachtig gepresenteerd. Wat een werk. Super gewoon.
groetjes Natascha

Ontzettend lief van je dank je wel,  de bijtjes hadden mooier gekund (lees perfectionist) maar dat doe ik de volgende keer beter.
Heb dankzij deze koeken mijn 3de opdracht binnen gekregen thema pasen.
Weet precies wat ik wil gaan doen.
Dus foto`s volgen ....

Lieve groetjes Binkie

ps: ik weet dat dit een hele moeilijke vraag is.... maar wat zouden jullie vragen voor zo een koek.

wat lief zeg

6

Oooh wat vind ik deze leuk!!
Hoe heb je dat zo gedaan? Heb je koekjes bekleed of bespoten? Ik vind ze echt geweldig!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

7

woodstock schreef:

Oooh wat vind ik deze leuk!!
Hoe heb je dat zo gedaan? Heb je koekjes bekleed of bespoten? Ik vind ze echt geweldig!

Ik heb ze met royal icing "bekleed"  en het gezichtje is een stukje fondant.
De rest allemaal icing de blaadjes zijn van papier gemaakt.

Groetjes Binkie

8

Wow!! Echt heel erg mooi!
Ook de presentatie in het folie en in de bloembak is heel mooi gedaan. Maakt het helemaal af!

9

Ik vind ze super!!!! Lekker kleurijk en eentje die echt aan het denken zet voor eigen dochters uitdelen!!
Bedankt!

10

Wauw, dit zijn echt supergave koekjes!

Lekker vrolijke kleurtjes, lief gezichtje, schattig bijtje!

Je gaat vast nog heel veel meer opdrachten krijgen :Y

11

GEWELDIG, en wat ontzettend leuk gepresenteerd

12

Echt schitterende koekjes!! :thumb:

Super!! waar heb je deze bloemen mee gemaakt!!!! (vormpjes)  en ben eigenlijk heel benieuwd of dat het nog lekker smaakt met zo veel icing erop? Heb altijd t idee dat dan spontaan je tanden uit je mond vallen! ( en zou ik ze na mogen maken van je!?)

groetjes

14

werkelijk prachtig !!!! alles tot in de puntjes tip top!
Over prijs ...inderdaad moeilijk maar tussen de 1,50 en 2,50 zal je toch wel zekers zitten met al het werk dat je eraan heb besteed....maar nogmaals het is ieders eigen keus en is het altijd moeilijk vandaar dat ik zeg ergens ertussen!....misschien zelfs meer...;)

15

Wauw!!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

16 Laatst bewerkt door Adrienne (15-03-2009 09:03)

Ik vind ze prachtig en wil ze graag opslaan! En over de prijs... dat is nou toevallig net wat in me opkwam toen ik je koekjes zag: wat vraag je in hemelsnaam voor zoiets?

Ik ben normaal erg van het principe dat je, als hobbyist iig, je ingredienten en matrialen dekt en dan een aardigheidje erbovenop, maar ik heb het voor koekjes eens uitgerekend: dat kost haast niks aan ingredienten en neemt superveel tijd in beslag! Als je dan heel laag gaat zitten krijg je om de haverklap een verzoek, gewoon omdat het zo goedkoop EN zo mooi is en dat is nu ook weer niet in verhouding...
Dus voor deze kunstwerkjes ben ik het helemaal met Marie-Jose eens, ik vind 2 euro niks overdreven!
( Ik was gisteren bij Starbucks en daar betaal je voor een chocolate chip cookie - waar echt helemaal geen werk aan zit- ook al twee euro...)

** Als het niet te brutaal is... Ben trouwens benieuwd wat je er zelf voor gevraagd hebt ;) **

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

17

OOOOOOOOOOOOOOOooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wouwwwwwwwwwwww..die zijn leuk...... en ja ik ben het met de voorgangers eens..zou er ook

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

18

Vind ze in 1 woord .. PRACHTIG !!
ook echt leuk ingepakt en gepresenteerd !! helemaal leuk !!

@bernadettemeulendijk:
het is ook altijd wel erg zoet hoor !! .. maar smaken verschillen denk ik . ik vind het echt heerlijk maar ik ken ook mensen die het liever met iets minder hebben. Maar toch vind ik het het mooiste met een mooie goeie laag icing !!

19

Die zijn absoluut prachtig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Proficiat !

20

Wat zijn ze ontzettend  schattig!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

21

Wauw......Deze zijn echt supermooi. Ik vind 2 euro ook een goede prijs, zou het er zelf in ieder geval graag voor betalen , zeker met deze super presentatie.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

22

Wauw en de presentatie is ook helemaal top!

23

Wauw die zijn mooi! Ook zo leuk gepresenteerd!!! Ik vind ze helemaal top!

24

super mooi, zo gezellig.........

25

Jeetje, deze vind ik echt ontzettend leuk! En de presentatie is te gek! Niet te laag gaan zitten inderdaad, dan krijg je helaas mensen die voor een duppie op de eerste rang willen zitten...