Onderwerp: Eerste stapel, gelijk als opdracht
Een moeilijke opdracht, maar al met al een geslaagd project. Vanavond is er een feest voor een jongen die genezen is van kanker, hij speelt veel games en zijn naam is DruStarr (in de game-wereld uiteraard), dat moest op de taart. De losse taart is een puzzelplaatje van Neji (ik ben er niet tevreden over), een personage uit de japanse animeserie Naruto. Verder was ik vrij, maar heb wel een beetje game-kleuren gebruikt. Ze waren in ieder geval tevreden met het resultaat.
De onderste taart is chocobiscuit met kersenvlaaivulling (evenals de losse taart). De middelste is citroenkwarktaartpudding met lemoncurd en de bovenste is is Zwitserse room met mandarijntjes
Dan ook nog een opdracht voor een feestje van een stel die 25 jaar samen zijn, en mevrouw is 50 geworden en meneer 60. Veel tappits gebruikt, maar het ziet er leuk uit.
Voorheen nog nooit meer dan 2 taarten op 1 dag gemaakt en nu 5. Een goede voorbereiding is het halve werk en mijn zoontje van 2 is heel de dag uit 'logeren'. De jongste van 8 maanden was wel thuis, maar die heeft vannacht zo erg gespookt (was wakker van 2.15 tot 4.45!!!, dat doet 'ie anders nooit), maar sliep heel de dag lekker veel. Ik ga vanavond ook maar vroeg naar bed en hopelijk kan ik nu wel doorslapen, ben kapot. (maar wel voldaan)