1

Onderwerp: aardbei toetje mona

hoi...

Ik lees vaak dat mensen hier dat monatoetje aardbeien kwarktaart gebruiken als vulling in een taart.. Hoe gebruik je dat dan? Moet je dat nog aanstijven met iets, of kun je dat gewoon zo op je taart smeren?

Moet voor volgende week een aardbeien-slagroom taart maken..... en mij leek het dan wel lekker om naast slagroom dat toetje erin te verwerken..... maar ik ben zelf nog niet verder gekomen dan chocolade-achtige vullingen en gewoon slagroom...

2

Re: aardbei toetje mona

Deze vulling kan je zo op de taart doen. Is erug lekker!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

moet je er dan geen dijkje botercreme oid langsspuiten om het doorlopen tegen te gaan? Ik smeer hem namelijk alleen maar af met aangevette slagroom, er komt geen marsepein of fondant om heen..... ben zo bang dat ie door gaat lopen...

4

Een dijkje kan je altijd doen.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

ok, volgende vraag :D(ik zeg al ben nooit verder gekomen dan chocola) als ik die botercreme nou een smaakje wil geven(aardbei bijvoorbeeld...) hoe doe ik dat, en waarmee?

6

dat kan met bijv aardbeiensaroma

7

Als je zon toetje als vuilling gebruikt, moet je dan je kapsel (dus de kanten waar het toetje mee in aanraking komt)ook nog eerst insmeren met botercreme omdat je kapsel anders te nat wordt, of val dat mee

De beste reden om te trouwen is de taart

8

ik had juist als idee om het eerst in te smeren met een dun laagje aardbeien(of 4 vruchten?) jam... Daarmee sluit je in elk geval je kapsel wat af... en kan de nattigheid er niet in trekken...

Op zich valt het bijvoorbeeld met slagroom of zo wel mee hoor, iets intrekken mag wel...

9

hi, ik klop het toetje altijd nog ff op met klopfix. Ik spuit altijd een dijkje, je kunt de botercreme op smaak brengen met jam of met de pastis uit de webshop.
Groetjes