Onderwerp: Cars met berg en tunneltje
Ik mocht ook weer een cars taart maken. Na lekker wat inspiratie op te hebben gedaan bij een aantal dames van het forum, heb ik dit ervan gemaakt.
vulling: bbr en jam
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Cars met berg en tunneltje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik mocht ook weer een cars taart maken. Na lekker wat inspiratie op te hebben gedaan bij een aantal dames van het forum, heb ik dit ervan gemaakt.
vulling: bbr en jam
Wauw super gedaan hoor!
dacht ze allemaal al wel gezien te hebben, die cars taarten, maar je hebt er weer een leuk en origineel taartje van gemaakt! En wat is die bliksem mooi geboetseerd zeg..
zo!!!!deze is echt super MOOI!!!!!
Groetjes
Deze is echt goed! Ik moet 'm maar niet aan mijn zoon laten zien, want dit gaat mij echt niet lukken!:o echt een supertaart
jee, die is echt weer heel anders, leuk!!
Hij is prachtig!!
Hij is echt geweldig Annemieke de cactussen zijn super!!!
Heel erg mooi!!!
Wauw, ik vindt die van jou ook erg mooi. Volgens mij ben jij er nog langer mee bezig geweest dan ik.
Sandra
Prachtig!
Hoe heb je die auto's zo "levensecht" gekregen? Ze lijken echt als twee druppels water op de originele!
super zeg!!
heb je ze geboetseerd of is het een malletje?
Hij is echt supergaaf!!!
Prachtig!
Hoe heb je die auto's zo "levensecht" gekregen? Ze lijken echt als twee druppels water op de originele!
Zal ik t geheimpje vertellen......t zijn malletjes van een kindersetje met gips....
Daarna de contouren aanzetten en oogjes enz. erop maken....kind kan de was doen hahaha
Wat zijn je auto's super gelukt zeg!!! Echt heel erg mooi!
Wow.. hier valt mijn mond echt van open.... Hij is echt ontzettend mooi!!!!!!!!!!!!!!!
Waauw, heel gaaf !!
Jeeeeee die is gaaaaaaaaaffffffff!
Wel heel erg gaaf, joh!
Geweldig, mijn zoontje staat te springen naast me!! hihi.
Wow...ben er stil van!!! echt zooo gaaf!
Er wordt hier direct geroepen, die wil ik ooooooooooooooooooook. Deze is echt VET COOL. Hihi, de vijf en zevenjarige zijn net zo enthousiast als moeders. Hij is echt heel goed gelukt. Mag ik hem opslaan??
wauw!!deze is echt heel gaaf!!super knap gemaakt!!
Je hebt er een prachtige taart van gemaakt. Met heeeele mooie auto's. Rot he..... die "armen" van die cactussen omhoog houden. hihi.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Cars met berg en tunneltje