1

Onderwerp: Supatubes

Dag leuke taartbaksters/bakkers,

Ook even een beginnersvraagje van mij.
Ik ben nog niet begonnen maar ben al een aantal dagen aan het meegenieten van alle forum nieuws/berichten/tips en ben ook al in de webshop aan het kijken wat ik allemaal nodig zou kunnen hebben.
Maar ik heb dus een specifieke vraag over de supatubes, begrijp ik het goed dat je die in elk willekeurig spuitzak kan doen? Dus bijv ook in de papieren wegwerp driehoekjes (cornetjes)?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Gr, Fulya.

Your cake-wish is my challenge!

2

Re: Supatubes

Niemand? :(

3

hallo :)

je kan ze in het principe in elke spuitzak doen, maar ik denk niet dat het lukt in wegwerp cornetjes, die zou ik alleen gebruiken voor rechte lijntjes...

ik gebruik trouwens de gewone plastic wegwerp zakken uit de shop :)

4

Dag Eef,

ik dacht dat ik dat zag op een van die plaatjes, maar dan weet ik dat.
Heel erg bedankt voor je antwoord!

Fijn weekend en groetjes,
Fulya.

5

Hallo Fulya

Je kunt ze inderdaad zo in een spuitzak gebruiken, ook in de papieren, of met een adaptor samen, maar net wat jij prettig vindt.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

6

evamaria schreef:

hallo :)

je kan ze in het principe in elke spuitzak doen, maar ik denk niet dat het lukt in wegwerp cornetjes, die zou ik alleen gebruiken voor rechte lijntjes...

Zelfs in die wegwerpcornetje kun je elk spuitmondje doen, gewoon een puntje eraf knippen :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Dank jullie wel dames! De papieren spuitzakjes lijken mij namelijk makkelijker om mee te werken dan de plastic zakjes..