1 Laatst bewerkt door safiro (13-03-2009 14:11)

Onderwerp: Hoe halen julle mij over....

Om een stapeltaart  te maken..:o.ik vind ze zooo geweldig,maar ik durf het niet :s hahahaha Ben bang dat hij inzakt en ik weet nou niet waar ik hem mee  moet stutten,ik zie daar verschillende dingen over (wel of niet kit-kat en zo)
Ik heb ook nog geen bestemming,misschien moet ik hem maar meegeven aan mijn man voor zijn werk. En de vulling? moet ik daar nog met iets rekening houden? De randen  moeten ook nog mooi aansluiten op de volgende enz Ik vind er best wat vragen in zitten en ben gewoon bang dat het op  niets uitloopt :(

Ik heb gewoon stapeltaartangst hahahah

2

Re: Hoe halen julle mij over....

Tja, denk maar eens aan een heel erg teleurgesteld gezicht :s als je het niet doet.
Die gezichten ga je hier dan voor de computers zien. :Y

Dus weg met de stapelangst en beginnen. Hij komt heus wel op!!!!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Stapelen! Stapelen! Stapelen!

4

ik zeg ook gewoon doen, kan haast niet mis gaan, en anders beginnen met een dummy, die kan niet instorten en als hij erg mooi is, mag hij pronken op de kast

Ik heb het ook nog niet eerder gedaan, maar we zijn over 2 weken 12,5 jaar getrouwt en dat vind ik wel een goede reden,  dus net als mij gewoon gaan doen joh! Is toch leuk weer wat anders proberen!

Ik ga trouwens volgende week wel een keertje oefenen en die taart geef ik wel aan mijn man mee naar het werk...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

6

Gewoon proberen!
En wie weet wordt je ook STAPELGEK! :lol
Succes!!

7

haha dat is een goeie zoete caatje.
Ja ik weet dat ik het moet doen...gewoon doen,maar ik vind het gewoon eng :o
Maar goed ik moet er natuurlijk een x aan geloven...
Ik ga er nog een paar nachtjes over slapen en misschien dat ik het volgende week ga proberen,...

Hadden jullie dat dan niet? Dat jullie tegen bepaalde taarten opzagen?

8 Laatst bewerkt door Ottolien (13-03-2009 21:35)

safiro schreef:

Hadden jullie dat dan niet? Dat jullie tegen bepaalde taarten opzagen?

Ja, tegen de stapeltaart :o :shhh:

Heb hem ook nog steeds niet gemaakt!!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

9

Ik heb de stapeltaart wel gemaakt en ze zijn gaaaaaf!
Ik heb de lolliestokjes uit de webshop gekocht (ca 11cm) en deze op maat gemaakt (lees geknipt ) en op 3 plaatsen in de onderste taart geprikt.
De bovenste taart heb ik op een dun taartkarton gemaakt en vervolgens op de taart met stokjes geplaatst.
Een geweldig gevoel is dat, triomfffff ten top, hahaha
Gewoon doen!
Succes!

Spekkies en Zo, voor traktaties, spektaarten, spekfiguren en cupcakes & taarten !

10

Stapeltaarten zijn zoooo leuk!

Ik zou beginnen met een kleintje, bv 20 onder 15 cm ofzo??? Of desnoods een bolletje bovenop!
Wanneer zien we resultaart (haha tikfoutje...) in de parade?

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

11

Mocht je hem nu nog niet gemaakt hebben.. ;) gewoon doen hoor!
Het is echt niet ingewikkeld, heb je er al how to's van gezien? Op tartacadabra.nl staat er 1, kan je zien hoe makkelijk het is :D
Succes, ik hou de stapeltaartenparade in de gaten ;)

12

Hahah ik heb hem nog niet gemaakt nee....
Maar ik heb het nu ff druk met andere taarten. Maar ik moet gewoon even die stomme drempel over ik weet het. Ik heb al wel een dummy gemaakt,maar het zit hem voor al bij mij in het bang zijn voor inzakkingsgevaar...Dus hoe het beste te stapelen en vullen...

13

Gewoon doen, als het mislukt weet je wat je fout gedaan hebt en maak je er gewoon nog eentje :D
Daarna vind je het zo leuk dat je bl

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

14 Laatst bewerkt door lotils (26-03-2009 12:02)

Gewoon doen! Wat je ook kunt doen is om de bovenste niet te vullen, dus alleen kapsel, scheelt ook weer calorieen.... :lol: