Onderwerp: babyshower boy
Op verzoek met babyblauw, ruitjes en bruin als accentkleur...Ik kan geen ruitje meer zien.

Groetjes Marjolein
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » babyshower boy
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Op verzoek met babyblauw, ruitjes en bruin als accentkleur...Ik kan geen ruitje meer zien.

Groetjes Marjolein
errug leuk!!!!!!!!
Leuk dat kroontje!!
Waar heb je die van gemaakt??
Oowww die is mooi!!!!
Mooie kleurstelling zeg! kan me goed voorstellen dat je ff geen ruitje meer kan zien 
wauw!
Deze is ook al zo mooi!!
Wauw, pr
WOW GEWELDIG, gauw opgeven voor baby shower cake contest bij cake central. jij wint, zo'n smaakvolle design PRACHTIG.
prachtige taart, mooie kleurencombi met bruin!!!!!!
Leuk zeg! Weer eens wat anders dan een baby'tje...
Jeetje wat gaaf!
Wat een enorm karwei met al die ruitjes!!! Geweldig gedaan!!
WOW GEWELDIG, gauw opgeven voor baby shower cake contest bij cake central. jij wint, zo'n smaakvolle design PRACHTIG.
Ok, I,ll give it a shot...wel stemmen dan hoor!!
Heel erg mooi.
Mooi gemaakt..inderdaad weer eens wat anders!!
monique53 schreef:WOW GEWELDIG, gauw opgeven voor baby shower cake contest bij cake central. jij wint, zo'n smaakvolle design PRACHTIG.
Echt wel............geef je nog even je link door als je het heb ingediend. And I'll definitely vote for you. For sure.
Oh wat mooi! En je strik is ook prachtig zo!
zoete kunst schreef:monique53 schreef:WOW GEWELDIG, gauw opgeven voor baby shower cake contest bij cake central. jij wint, zo'n smaakvolle design PRACHTIG.
Echt wel............geef je nog even je link door als je het heb ingediend. And I'll definitely vote for you. For sure.
Hij staat erop hoor. Heb ik daar een link voor? Weet neregens van. Hij heet 'babyshower babyboy'.
Stemmen maar!
monique53 schreef:zoete kunst schreef:Ok, I,ll give it a shot...wel stemmen dan hoor!!
Hij staat erop hoor. Heb ik daar een link voor? Weet neregens van. Hij heet 'babyshower babyboy'.
Stemmen maar!
vanaf 18 maart, staat genoteerd
http://www.cakecentral.com/modules.php? … id=1329542 ..........hier is die van jou
Wauw, wat een supermooie taart zeg!!!!! Mooie kleueren ook!
heel erg mooi!!
Marjolein you rock! Prachtige taart weer! (en ik heb gestemd, echt wel!)
Uhhh.....stemmen lukt niet kan pas 18 maart, mijn stem heb je dus!
geweldig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » babyshower boy