1

Onderwerp: Vulling

Ik vraag me af wanneer jullie een taart maken, dit altijd met een vulling of dat jullie ook  wel eens alleen mix voor bescuit gebruiken??
Ik wil binnenkort voor het eerst een mooie taart gaan maken en wil me dan goed voorbereiden wat ik allemaal moet bestellen zodat ik ook direct aan de slag kan.

Re: Vulling

tja, taart zonder vulling is als brood zonder beleg, dus droog en saai qua smaak. Je hebt sowieso botercreme, jam of chocopasta nodig om af te smeren, maar daar kan je evt. ook mee vullen. De laatste 2 kan je natuurlijk ook "om de hoek" halen, en aan botercreme kan je makkelijk allerlei smaakjes toevoegen, ook met spullen die je waarschijnlijk wel in huis hebt. Met een pakje slagroom kan je ook makkelijk alle kanten op, zie de receptenlijst links. Succes!!

3

Biscuit is lichter en minder zoet dan bijvoorbeeld cake en wordt d

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

4

Altijd vullen is mijn motto! Juist de vullingen zijn (bijna) altijd zoooooo lekker...

5 Laatst bewerkt door sterretje (13-03-2009 15:34)

Bedankt voor jullie reacties.. ik denk dat ik zeer binnenkort maar eens een bestelling gaan doen ;)

En snijden jullie dan de taart doormidden en doen het er tussen?? En moet je dan ook nog wat van de vulling over de taart heen doen voordat je er foundant/marspein op doet??

Zeker vullen en het leifste 2 lagen... Ik zou dan wel een taartzaag kopen en gaan snijden als je de taart een tijdje in de vriezer hebt gehad. Als je die 2 lagen vulling erin hebt moet je hem afsmeren met botercreme voordat je fondant of marsepein erop kan.

Heel veel succes!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl