Onderwerp: gedecoreerde suikerklontjes
ook de suikerkontjes zijn af , nu nog helemaal laten drogen .
ze blijven leuk om eens in de zoveel tijd weer temaken .
mijn blog: http://thehighteastamper.blogspot.com/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » gedecoreerde suikerklontjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ook de suikerkontjes zijn af , nu nog helemaal laten drogen .
ze blijven leuk om eens in de zoveel tijd weer temaken .
Lekker lente-achtig zeg. Krijg helemaal zin in mooi weer ervan....
euh...die blaadjes zien er uit als gemaakt met een uitsteker? kneem aan dat je dat dan met fondant doet?
ik vind ze erg leuk, ik maak ze ook altijd bij al mijn taarten, ALLEEN niemand wilt ze gebruiken omdat ze niet de fondant in hun thee/koffie willen hebben, dat vind ik altijd zo jammer.
hoe is dat bij jou?
ja is met mini uistekertjes gedaan en rolfondant .
iedereen eet ze altijd gewoon op , ik heb altijd rolfondant bij de bakkergroothandel vandaan en daar zit geen raar smaakje of zo aan en als ze dan helemaal hard zijn dan smaak het gewoon als suiker .
lekker fleurig. krijg zin in de lente....
ja is met mini uistekertjes gedaan en rolfondant .
iedereen eet ze altijd gewoon op , ik heb altijd rolfondant bij de bakkergroothandel vandaan en daar zit geen raar smaakje of zo aan en als ze dan helemaal hard zijn dan smaak het gewoon als suiker .
dat heb ik ook hoor, zit helemaal geen raar smaakje aan, maar ze vinden het gewoon raar om zoiets in hun warme drankje te doen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » gedecoreerde suikerklontjes