1

Onderwerp: SPOED!! IVM bestellen van artikelen...

Hoi,

Ik heb mijn eerste bestelling voor een babyshower voor zondag. Nou ga ik dus cc maken en dan wil ik ze met een roze laagje marsepijn of fondant bedekken en daarom een heel klein wit kroontje maken. Alleen het kroontje moet natuurlijk wel overeind blijven staan (nou is hij natuurlijk maar klein). Ik twijfel welke produkten ik hiervoor zal gebruiken. Ik ben nijna overal doorheen, dus ik moet alles opnieuw bestellen, wat adviseren jullie mij??

Ohja, en het is dus voor zondag, ik wil de cc vanavond al maken en dan in de vriezer doen (dit kan toch?) maar als ik ze donderdagavond af maak zijn ze zondag dan nog wel lekker?

En hebben jullie een idee hoe ik ze leuk kan verpakken? Ze worden nl. aan het eind van de babyshower meegegeven als bedankje.

Alvast bedankt, ik heb mijn karretje voor de shop dus klaar staan, dan kan de bestelling weg.

Groetjes,

Nicole

2

Re: SPOED!! IVM bestellen van artikelen...

Ik zou de kroontjes denk ik van (marsmellow)fondant maken. Goed laten drogen.

En ik zou ze verpakken in van dat bloemenfolie. Doorzichtig of in een zacht kleurtje met een mooi roze lintje eraan. En voor de reclame iets erop plakken met je naam???

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Dankjewel Ottelien voor je snelle reactie!

4

Ik zou inderdaad fondant voor gebruiken, misschien zelfs met een beetje tylose voor de stevigheid.

Groetjes Tweety!

5

Ik zou ze niet al donderdag maken voor zondag, dan zijn ze al 4 dagen oud voor ze uitgedeeld worden???
Lijk me dan niet echt vers meer.
Ik zou ze zaterdag pas maken

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

6

Ze zijn waarschijnlijk zondag nog net lekker, maar ik zou het persoonlijk toch niet doen. Het fondantlaagje is dan sowieso veel droger als ze pas een dagje staan natuurlijk... ;)

Mmm das pas lekker!

7

ik gebruik voor alles marsepein. kroontjes blijven ook goed staan, zeker die kleintjes.
maar ik zou ze niet donderdag al maken voor zondag. dat zou ik zaterdag doen.
wel kun je natuurlijk de kroontjes al maken van tevoren.
dat is niet zo erg als ze iets harder zijn.
maar de cc en rondjes zou ik zaterdag pas doen.