Onderwerp: Zo heb je niks en 't andere moment vliegen de bestellingen om je oren!
Deze week is 't in ene behoorlijk druk met bestellingen. Die mond op mond reclame gaat toch wel goed, maar 't lijkt wel of er nu iemand met een flinke PR campagne is bezig geweest. Hier 'n deel van m'n oogst van 't afgelopen weekend. De rest staat in de stapeltaartenparade
Voor 'n meid die helemaal in de ban is van mobieltjes. Ze werd 10 en dus mocht 't nog wel lekker meisjesachtig. Ze liep helemaal te stralen toen ik 'm vanochtend afleverde. 
Dora & Diego voor 'n tweeling. Achteraf bedacht ik me dat 't misschien wel leuk had geweest om 1 van de 2 te spiegelen, maar ja ..... daar was ik dus te laat mee .... en om 'm nou opnieuw te puzzelen ....
gevuld met zwitserse room met mandarijntjes en passievruchtenjam

'n paard voor 't beste vriendinnetje van m'n dochter. Dit exemplaar vond ik wel lekker meisjesachtig!
gevuld met zwitserse room met aardbeienvlaaivulling

een verrassingstaartje voor 'n collega van me. Ze had 'n meidendag gepland met d'r dochters, nichten en zus en wilde eigenlijk taart bij me bestellen maar had zelf bedacht dat ze daar wel te laat mee was. Dat klopte ook wel aangezien ik die dag al 2 stapeltaarten moest afleveren. Maar .... 'k had nog een klein kapseltje en wat vulling over .... dus nog ff snel een taartje in elkaar gedraaid.
Overigens zit de taart bomvol met glitters. Jammer genoeg lijken dat op de foto net vlekjes.
gevuld met zwitserse room met stukjes mango en lemoncurd.

www.jacstaartjes.nl