1

Onderwerp: how to dikkie dik?

Ik wil Dikkie dik boetseren en heb intussen al een poging gedaan.Maar het word niet zoals ik wil.Ik heb al gegoogled op een 3d plaatje van Dikkie dik,maar ik kan echt geen beeldje of zo van hem vindn.Ik heb als voorbeeld de taart van taartdoos gebruikt maar het is lastig te zien zo,iemand een idee?

Groetjes Notje

2

Re: how to dikkie dik?

als je zoekt op dikkie dik vind je nog meer geboetseerde voorbeelden. misschien dat die dikkie dik net van een andere kant laten zien zodat het je wel lukt. en anders misschien vragen of taartdoos meer foto's heeft van dikkie dik.

andere tips heb ik niet voor je. laat eens zien hoe je dikkie dik geworden is, misschien lijkt hij wel, maar vind jij hem niet lijken. gebeurd mij ook wel dat ik heel ontevreden ben over iets en dan komt er iemand en die zegt meteen o wat een leuke ......

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

3

Haha, hier taartdoos. Heb maar 2 foto's. Die hieronder is het closeupst! :lol:
Weet nog wel dat lijf en achterpoten uit 1 stuk zijn. Ik heb zelf het boek erbij gebruikt, zie je hem van meerdere kanten.

http://www.mijnalbum.nl/Album=SI8FZSNZ

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

4

Haha taartdoos oftewel Rianne,ja ik had je foto's ook al in je album bekeken.Nou ja ik laat het wel bij mijn poging tot :)
Ik vond je taart zo schattig en ik kreeg een verzoek om een Dikkie dik taart te maken,vandaar dat ik jou taart als voorbeeld heb gebruikt.En ik ben niet de enige zo te zien in de taartenparade!
Bedankt dames!

Groetjes Notje