1 Laatst bewerkt door mamamir28 (08-03-2009 21:31)

Onderwerp: De Ark van Noach...

Hallo Allemaal,

Ik heb deze taart gisteren gemaakt voor een christelijke bijeenkomst van vandaag. Het was erg leuk om te maken maar ook lekker stressie :Y echt een prigelwerkje met al die diertjes. En de botercreme wou ook al niet meewerken omdat ik van elke kant een stukje af moest snijden voor de vorm.maar toch gelukkig aardig gelukt.Ik ben best wel heel blij met het eindresultaat alleen had ik wat meer dieren willen maken. Dit is trouwens mijn 5e taart..

Hij is gevuld met citroen kwark en room met bastognekoek kruimels. :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-E8M86MLS-D.jpg

even een paar fotootjes omdat er aan alle kanten wel wat staat.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-83M8ZIIK-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MLLQBERD-D.jpg

Bedankt voor het kijken :D

Groetjes Miriam.

2

Re: De Ark van Noach...

Wat een werk zeg!!

Maar hij is wel mooi!
Die slangen zijn zo leuk haha

3

Geweldige ark (slaat idee op in achterhoofd!). En inderdaad...daar zitten heel wat uurtjes in!

4

hij is hartstikke mooi zeg !!!

Groetjes, Conny

5

Wat is ie leuk!!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

Super leuk en gave details!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

7

bedankt!! leuk om te horen!!! :D ik had gelijk even een vraagje, misschien dat iemand dat weet ... ik had sommige diertjes vrijdag al gemaakt (duif en leeuw) en deze in een tupperware broodtrommeltje bewaard. toch zijn ze behoorlijk hard geworden en begonnen een beetje te scheuren. het viel niet echt op maar ik vond het heel zonde..ze zijn gemaakt van fondant. alvast bedankt he!!

Groetjes Miriam.

8

heel leuk gemaakt!
(op je vraag heb ik geen antwoord..)

Groetjes, Dorothea.

9

Wat knap gemaakt zeg!

Ik ben zelf nog niet zo lang bezig dus weet niet goed antwoord op jouw vraag. Hoewel ik het idee heb dat er in een bakje nog steeds te veel lucht rond je figuurtje zit, zodat het hard wordt. Ik denk dat een beetje plastic folie om je figuurtje het nog beter beschermd (en die dan in een bakje). Maar dat kunnen ervaren baksters en bakkers misschien beter vertellen...

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

10

Een hele mooie leuke taart....

11

Hij is leuk!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

12

Heel leuk gemaakt!

13

Hey Natasja,

Bedankt voor je berichtje! ik denk idd dat je gelijk hebt dat er iets te veel lucht bij kon komen. ga het de volgende keer nog met een extra folie doen.
Leuk dat je ook net begonnen bent!! hoe lang ben je al bezig??

Groetjes Miriam.

woodstock schreef:

Wat knap gemaakt zeg!

Ik ben zelf nog niet zo lang bezig dus weet niet goed antwoord op jouw vraag. Hoewel ik het idee heb dat er in een bakje nog steeds te veel lucht rond je figuurtje zit, zodat het hard wordt. Ik denk dat een beetje plastic folie om je figuurtje het nog beter beschermd (en die dan in een bakje). Maar dat kunnen ervaren baksters en bakkers misschien beter vertellen...

14

Mooi gemaakt hoor.

Groetjes, Elly

15

wauw, Prachtig :thumb:

16

Heel erg leuk gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

17

ik doe mijn dingetjes "altijd" in de vershoudfolie wikkelen en dan in een tupper bak en dan drogen ze niet uit. Maar ik ben ook nog maar net begonnen dus misschien weet iemand het die al ervaren is?

hele leuke taart trouwens

18

Jolijn schreef:

ik doe mijn dingetjes "altijd" in de vershoudfolie wikkelen en dan in een tupper bak en dan drogen ze niet uit. Maar ik ben ook nog maar net begonnen dus misschien weet iemand het die al ervaren is?

hele leuke taart trouwens

Hoi Jolijn,

Bedankt voor je tip! ik ga het proberen! alleen ik vraag me dan af of fijne werkjes met vleugeltjes dan niet afbreken?? het zal in ieder geval helpen want dit was erg zonde.

Groetjes Miraim.

19

Heel leuk!

20

Ziet er supermooi uit!

21

Leuk!
Wat een boel werk, maar ziet er echt leuk uit!

Groetjes Tweety!

22

Supermooi!

mama alweer taartje maken??? Ja schat, mama gaat weer een taartje maken :)

23

heel gaaf!

today is the tomorrow you worried about yesterday
and all is well

24

Wat origineel, wat mooi gemaakt wat knap!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

25

weer super mooi gemaakt!! en veeeeeeel te lekker!!