1

Onderwerp: Dit plaatje,wie heeft er tips

Ik kan echt nog niet puzzelen maar wil voor mijn man voor zijn verjaardag een taart maken van zijn favo voetbalclub..Hebben jullie tips over dit plaatje hoe ik dat het beste kan doen?echt alles los knippen bijvoorbeeld?
Heb laatst een hello kitty gedaan en dat vond ik al moeilijk hahaha.Bedankt alvast voor de tips!

http://i44.tinypic.com/29wl9vs.jpg

2

Re: Dit plaatje,wie heeft er tips

ik zou alles losknippen en de ster, de tekens en letters met de sugargun doen

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

Ok thx vind je het een moeilijk plaatje?bedankt voor je reactie

4

om te beginnen met plaatjes is hij wellicht wat lastig.. maar ik denk dat het wel meevalt.. zorgen dat je alle tijd hebt.. dus rustig aan doen en niet raffelen..

Ik heb zelf nog niet zo heel veel gepuzzeld dus kan ik ook niet echt een oordeel vellen :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

ik zou zeker alles los knippen inderdaad. en dat groene zou ik met een lijntje trekken. dus sliert maken en dan in de juiste vorm leggen.
ik hoop wel voor je dat het plaatje op een grote taart mag, zodat je ook het plaatje groot kunt maken. want het is wel een gepriegel denk ik.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.