1

Onderwerp: Waar bewaren jullie je puzzelplaatjes in??

Ik bewaar die van mij in een afhaalchineesdoosje, het nadeel is alleen dat je dat niet zo lang van tevoren kunt maken omdat het keihard wordt.
Wat voor doosjes gebruiken jullie om de plaatjes luchtdicht te verpakken????
Helaas ligt mijn vriezer te vol om ze daar in te bewaren!

Ik ben benieuwd!

2

Re: Waar bewaren jullie je puzzelplaatjes in??

Mijn eerste reactie was: Nou op de taart natuurlijk, maar dat is geen bewaren want dan is het zo op!!!

Ik bewaar ze in mijn grootste tupperware doos. Maar ik ben niet zo goed in plannen dus ik maak ze maar heel kort van te voren (als ik er al eens aan toe kom om iets van te voren te maken).

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Ik heb een grote, platte diepvriesdoos van Tupper, die k toch nooit gebruik.... en voor puzzelplaatjes een prima formaat :)

Groetjes,
Marianne

ik in een luchtdichte doos en ook met huishoudfolie erover heen

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

5

Net vast hartjes gemaakt voor mijn 1e taart voor dochters verjaardag, en die in een broodtrommel gedaan met tussen de hartjes elke keer een velletje doorzichtige folie

Tips zijn welkom en bedankt voor het kijken!!!

6

ik heb al mijn puzzelplaatjes in een vleeswarendoos zitten, erg handig, kun je ze netjes stapelen en zijn ze luchtdicht verpakt.

http://www.de-wit.nl/images/winkel/3479.thumb

zoiets dus....

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

7

ik ook in een soort vleeswarendoos, alleen doe ik er wel een geknipte plasticje onderin zodat de marsepein niet aan de bodem blijft plakken

8

Gewoon in een la, met huishoudfolie losjes erover!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

9

Hoi, ik doe ze in die allround zipper zakjes van toppitzz. Van die hersluitbare zakken.. Zijn in verschillende maten te koop bij de AH.

gr Bianc

groeten, Bianca
TAART in huis

10

ik heb nog niet veel grote puzzelplaatjes hoeven te maken, en ik maak ze kort  van te voren. Ik heb een kleine (nog in plastic zittende) snijplank, daar leg ik m'n puzzelplaatje op en dat dek ik dan heel goed af met vershoudfolie, zodat er geen lucht of andere dingen bij kunnen komen. Dan leg ik 'm hoog weg (ivm de kids)
Gaat eigenlijk altijd goed. Als ik een grotere plaat heb bewaar ik 'm in de grootste platte tupperware doos die ik heb. Tussen de verschillende onderdelen leg ik een stukje vershoudfolie of bakpapier zodat het niet te veel aan elkaar gaat plakken. Dan nog een laagje vhfolie als toplaag erover heen en de doos dicht maken

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

11 Laatst bewerkt door marietaarterie (08-03-2009 07:40)

ik wikkel ze in de foli en doe ze daarna in een tupperware doosje, als het plaatje te groot is maak ik `m kort van te voren.

12

Ik had ook pas geleden bedacht dat zon vleeswarendoos wel heel handig zou zijn... En d

Ik voel me een beetje kiezel...