1

Onderwerp: Slagroom in taart

Hallo,

Ik ben met de verjaardagstaart van mijn dochtertje bezig (2e taart) en wil hem vullen met mona aardbeienkwarktaart en een laag met aarbeienjam en slagroom.

Over de slagroom mijn vragen:

* Gewoon een bekertje kloppen met klopfix en vanillesuiker en bovenop de laag jam lepelen?

* Ik bekleed de taart met marsepein (incl. boterdijkje), hoe bewaar ik hem dan?

De taart is voor morgen...

Bedankt voor jullie hulp weer!

Groetjes,
Mascha

2 Laatst bewerkt door conny4u (07-03-2009 20:04)

Re: Slagroom in taart

Je kunt de slagroom gewoon kloppen zoals gewoon..klopfix is niet echt nodig hoor... laagje op de taart smeren en daarover laagje jam...of eronder....
De taart in de koelkast of ik heb nu een taart (grote) in een kamer staan met alle ramen open...(het is nu net zo koel als in de koeling) omdat hij niet in de koelkasten past!
Succes
en alvast gefeliciteerd..

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

Laat je die ramen dan de hele avond opstaan???

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Heb je geen berging of schuur ofzo?? Zolang hij maar niet direct op de grond staat, zou het toch goed moeten gaan...

groeten, Bianca
TAART in huis

5

Ottolien schreef:

Laat je die ramen dan de hele avond opstaan???

Ja het zijn kantelramen en het is de laundryroom..dus geen probleem....
Ik hoef er niet te slapen ;)..

Schuur ofzo is geen opti..want er zitten hier buiten veel muisjes.... en dan denk ik dat er morgen een aangevreten taart is hahahaha

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Ga hem gewoon in de schuur op de vriezer zetten, denk dat dat moet kunnen!

Heb nog een taart gemaakt, bekleed met marsepein op botercreme (niet de mix) en gevuld met banketbakkersroon, mandarijntjes en 4-vruchtenjam. Moet die in de koelkast? BBR is van Dr Oetker...

Bedankt hoor!!!

7

Alleen als de BBR met melk gemaakt is..
zodra er melk producten zijn gebruikt moet je gaan koelen..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!