Onderwerp: ga beginnen met cupcakjes
Hallo, ik wil graag advies hebben over het decoreren van cupcakjes. Ik heb de mix gekocht in de webwinkel dus dat moet goed komen. Nu wil ik graag cupcakjes maken met gras van....fondant...of botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » ga beginnen met cupcakjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo, ik wil graag advies hebben over het decoreren van cupcakjes. Ik heb de mix gekocht in de webwinkel dus dat moet goed komen. Nu wil ik graag cupcakjes maken met gras van....fondant...of botercr
Ik kleur botercreme gewoon met kleurstof van de toko. Ik heb van die kleine flesjes met vloeibare kleurstof, dat mix ik door de botercreme en dat gaat goed.
Je kunt ook evt gras maken met royal icing: je maakt dan vrij stijve RI, die smeer je met een paletmes of achterkant van een lepel over je cakejes, en dan voordat het droog is leg je de lepel of paletmes ( of breed gewoon mes) met de platte kant op de icing en dan trek je er piekjes aan.
Dit blijft, buiten de koelkast, prima vers en kan niet gaan smelten ( ook handig). RI is ook makkelijker te kleuren met (vloeibare) kleurstof van de toko: voor botercreme of fondant gebruik ik liever kleurpasta, maar ik weet niet of je die nog bij de webshop wilt/kunt bestellen.
bedankt voor jullie reactie ik ga maar eens aan de slag.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » ga beginnen met cupcakjes