Re: Proeverij bruidstaart maal 4
Wow wat een werk!
Gefeliciteerd met je behaalde opdrachten! Dat gaat helemaal goed komen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Proeverij bruidstaart maal 4
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow wat een werk!
Gefeliciteerd met je behaalde opdrachten! Dat gaat helemaal goed komen!
Wauw, wat ziet dat er allemaal mooi uit! En ook nog 4 opdrachten binnen gesleept! Petje af!!!
Sanneke schreef:Wendy artc131 schreef:Wat leuk zeg, ook leuk dat je grote taarten neer hebt kunnen zetten in plaats van alleen hele kleintjes.
Heb je de bruidsparen steeds laten proeven en dan de rest laten staan voor het volgende paar of had je steeds nieuwe taarten?Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Volgens mij had zij 2 taartjes per bruidspaar... kijk naar de nummers.. 1A 1B 2A 2B....
Ik had voor elk bruidspaar twee uur uitgetrokken. Vlak voordat een stel arriveerde zette ik alle 8 taartjes op tafel. Steeds als ze er dan
wow....is dit gratis of moet ze hier voor betalen?
nou dat heb je prachtig verzorgd en mooie taarten met als resultaat vele opdrachten. Super en gefeliciteerd!!!!!!!!!
Canadesje schreef:Sanneke schreef:Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Volgens mij had zij 2 taartjes per bruidspaar... kijk naar de nummers.. 1A 1B 2A 2B....
Ik had voor elk bruidspaar twee uur uitgetrokken. Vlak voordat een stel arriveerde zette ik alle 8 taartjes op tafel. Steeds als ze er dan
Wat een bloemetje? nee van mij krijg je een taart!!!
Het verbaast me niet dat je ze alle vier hebt binnengehaald, het ziet er super uit! Kijk al uit naar de bruidstaarten! 
Het ziet er echt super uit !!
Verbaasd me dan ook niks dat er ook 4 opdrachten uit gekomen zijn.
Voor welke smaken gingen de bruidsparen... ben erg nieuwsgierig of ze allemaal een andere smaak hadden of dat iedereen dezelfde het lekkerst vond 
Het ziet er echt super uit !!
Voor welke smaken gingen de bruidsparen... ben erg nieuwsgierig of ze allemaal een andere smaak hadden of dat iedereen dezelfde het lekkerst vond
Ik ga van het weekend de bestellingen bevestigen, dus dan weet ik het weer precies (even mijn notities erbij pakken), maar weet nog wel dat het heel verschillend was. Ze hebben allemaal twee of meer smaken genomen, waarbij de aardbeikwarktaart vaak voorkomt voor de niet-avontuurlijke gasten. Maar dus ook de stroopwafel, de appelcompote, de baileys en de champagne gingen vlot over de toonbank.
Kersen en aftereight zijn niet gekozen. Is ook niet echt bruidstaartcombi, maar h
Heel erg mooi zeg
Hey maar heb je dan bij de laatste bruidsparen aangesneden taarten?
Vonden ze dat niet erg?
Hey maar heb je dan bij de laatste bruidsparen aangesneden taarten?
Vonden ze dat niet erg?
Als je steeds van alles iets laat proeven, gaat het vernietigen van de taarten niet zo snel hoor. Er was aan het einde maar een kwart ofzo van elke taart op. Zag er nog steeds mooi uit...
millie schreef:Het ziet er echt super uit !!
Ik ga van het weekend de bestellingen bevestigen, dus dan weet ik het weer precies (even mijn notities erbij pakken), maar weet nog wel dat het heel verschillend was. Ze hebben allemaal twee of meer smaken genomen, waarbij de aardbeikwarktaart vaak voorkomt voor de niet-avontuurlijke gasten. Maar dus ook de stroopwafel, de appelcompote, de baileys en de champagne gingen vlot over de toonbank.
Kersen en aftereight zijn niet gekozen. Is ook niet echt bruidstaartcombi, maar hinfo@minniescakes.com
Wat heb je er een kunstwerk van gemaakt!!
H
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Proeverij bruidstaart maal 4