1

Onderwerp: cupcakes meebakken bij kapsel?

Ik ben nu deeg aan het mixen, maar heb ms wat teveel deeg voor de vormpjes.
Nu staat erbij, dat je de oven het eerste half uur niet mag openen, maar cupcakes hoeven maar 15-20min te bakken...

Kan ik dus wel of niet wat deeg in papiertjes bij de vormpjes zetten, of niet??

Hopelijk krijg ik nog antwoord, eer ik alles erin zet...

Groetjes, Dorothea.

2 Laatst bewerkt door Ottolien (06-03-2009 10:21)

Re: cupcakes meebakken bij kapsel?

Ik zou het niet doen. Je deeg kan helemaal inzakken.

Gewoon na elkaar is veiliger. Anders ben je de tijdwinst ook snel weer kwijt!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

ok

Groetjes, Dorothea.

4

Dot schreef:

ok

Groetjes, Ilonka

5

ach, combidingen zijn het, we hadden er al zelf 1 en hier in het huis zat er ook al 1... dus 1+1=2  Ik vind het niet ideaal hoor, heb liever gisteren dan vandaag nog een goeie "gewone" oven!

Groetjes, Dorothea.

6

zo, de kapsel"tjes" stonden net al in de oven en nu de cc's ook... ben echt benieuwd of het allemaal lukt, want de vormpjes voor de kapsels zijn de kleine cakevormpjes die ik ooit bij de ikea gekocht had (kinderafdeling); ik wil nl. voor mijn schoonvader een caravan maken....

Groetjes, Dorothea.

7

Ik heb ook een combi. Hij werkt prima en inmiddels kan ikm er goed mee overweg, maar mijn volgende keuken heeft aparte oven en magnetron. Wel weet een hetelucht en een stuk groter dan nu.

Heb ik net wat in de oven staan wil ik iets opwarmen of ontdooien, kan dus niet!! Vooral toen de kids nog aan de fles waren zat ik echt soms te hannesen. Ik ben gewoon te chaotisch voor handige 2 in 1 aparaten.

Groetjes, Ilonka

8 Laatst bewerkt door Dot (06-03-2009 11:22)

alles is ondertussen uit de oven, de cc's zijn al in onze buiken verdwenen (mijn zoontje van 2 lust ze gewoon kaal ook wel) en de andere 2 vormpjes zijn goed gelukt, ik heb ze alleen wel al voor de 30min  eruit gehaald, (bij ong 25 min) want zo groot zijn ze niet. Ze zien er goed uit! Vanmiddag-vanavond vullen en morgen bekleden...

Groetjes, Dorothea.

Berichten [ 8 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cupcakes meebakken bij kapsel?