1

Onderwerp: Waar vorm kopen

Hallo dames,

Ik moet voor as zaterdag een taart bakken van ca 12 a 15 cm rond. Nu heb ik gezien dat bij de webshop de 15 cm wordt verkocht, maar ik wil het risico niet nemen dat die niet op tijd binnen is.
Wie weet waar ik deze formaat kan kopen? bij de Blokker begint het meestal bij de 20 cm

2

Re: Waar vorm kopen

hier zit een kookwinkel die bakblikken verkoopt van et merk petinace ofzoiets

misschien zit daar bij jullie ook ergens een kook winkel. en anders toch even naar een taartwinkel rijden

succes    ermee

3

Hema heeft kleinere als blokker.. maar ik weet niet precies welke maat

4

Ik woon in Almere. Canadesje ik ga morgen even langs de Hema, ik hoop dat ze daar wat hebben.

5

anders misschien bij xenos? ik heb een kleine bij de hema vandaan. weet de maat niet uit mijn hoofd zal even opmeten.

6

Oh graag miertjuh.

7

van de hema is 20cm. en heb er 1 van 12 cm. die had ik van de albert heijn. die heb ik toen rond kerst gekocht. 

geen kookwinkel in de buurt?

8

Nee volgens mij niet, anders google ik wel even.
Bedankt in elk geval voor het opmeten.

party en cake deco zit in almere, weet alleen niet of het wat is en of ze daar die blikken verkopen

10

Hema heeft ook 16 cm :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

11

Oh echt Adrienne, ik ga morgen gelijk naar de Hema.

12

hier ook pas een bij de hema gekocht van 16 cm

13

De Hema heeft ook een heel kleintje bij de kinderbakspulletjes zitten. Met een kleine deegroller en ik geloof ook een klein cakeblik.
Hij is eigenlijk van mijn zoon, maar ik maak er vaak een klein 4 persoonstaartje van als ik nog wat mix over heb (en ik weet niet waarom, maar dat geburt toch heel vaak!)
Vindt mijn zoon helemaal niet erg, als hij maar wel een stukje krijgt.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

14

Bij de Marskramer hebben ze ook kleine (regio Rotterdam), maar ik denk dat ze overal hetzelfde assortiment hebben.

15

Oke dames thanks.

Ik bedenkt me net, zullen ze dit ook bij de Ikea hebben? Ik werk naast de Ikea dus dat zou goed uitkomen.