Onderwerp: Striktaartje voor mijn mannetje!
Voor mijn man om te trakteren vandaag op zijn werk, samen met een witte ganache taart (HMMMM) en chocolade/kers cc's.
Foto is een beetje donker, maar het was al laat gisteren...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Striktaartje voor mijn mannetje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn man om te trakteren vandaag op zijn werk, samen met een witte ganache taart (HMMMM) en chocolade/kers cc's.
Foto is een beetje donker, maar het was al laat gisteren...

Strakke taart hoor en de strik is goed gelukt!
Zal wel lekker smaken.
Groetjes Maris
Hij ziet er leuk uit!! Jammer dat je foto zo donker is.
erg mooi, ik heb vaak met chocolade ganache gewerkt maar nog nooit met witte, ga ik toch maar een keer proberen, want ik vind het er erg mooi uitzien
erg mooi, ik heb vaak met chocolade ganache gewerkt maar nog nooit met witte, ga ik toch maar een keer proberen, want ik vind het er erg mooi uitzien
Dank voor je compliment, maar deze taart is bekleed met witte marsepein!
Ik bedoel dat ik ook nog apart een witte ganache taart had gemaakt (geen foto van). En die was echt niet strak hoor, haha!
Mooi hoor!!!
Heel mooi gemaakt!
Hij is mooi!
Mooie taart Sandra, en toch ben ik ook benieuwd naar een foto van je witte ganache-taart hoor !!
Mooie taart Sandra, en toch ben ik ook benieuwd naar een foto van je witte ganache-taart hoor !!
Daar zal ik de volgende keer wel een foto van maken, 's avonds lukte het niet echt meer, en de witte ganache-taarten zijn zo lekker, die worden regelmatig gemaakt hier!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Striktaartje voor mijn mannetje!