1

Onderwerp: Mamalies stelt zich voor

Hallo allemaal,
Ik heet Marlies, 34 jaar en heb een lichte afwijking als 't op bakken aankomt, mijn geliefde noemt het zelfs een fetish...
Ben opgegroeid in een hotel-restaurant, met een vader die naast Chef-Kok te zijn ook nog een pattiserie-achtergrond had. Dus alles voorhanden en ik mocht me altijd uitleven. Zolang ik me kan herinneren bak ik al (uit boekjes met omschrijvingen als: oven voorverwarmen met gasvlam ter grootte van een erwt, hahahaha!) Mijn all-time favourite is een Tulband-recept uit een beduimeld Dr. Oetker boekje van net na de oorlog.
Nu ben ik sinds kort aangestoken met het "icing/ puzzel en boetseer-virus" en gaan de taarten dus een stapje verder. Ik raak helemaal enthousiast van deze website en dit forum. Vooral de "how to's" maken me erg nieuwsgierig!
Ik hoop nog vaak op dit forum te komen, eerst maar 's om de kunst af te kijken en misschien durf ik nog wel 'ns een "show off" aan! :-)
Groetjes
Marlies

I don't believe in low fat cooking! (and baking)

2

Re: Mamalies stelt zich voor

Welkom Marlies!

Als ik het zo hoor, kunnen we straks nog wat van jou leren!

Groetjes Wendy

3 Laatst bewerkt door Lies (05-03-2009 16:08)

Welkom bij het forum!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

4

Van harte welkom Marlies!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

5

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

Welkom op het meest verslavende forum Marlies....:lol:
Wat leuk nog een naamgenoot erbij......

Succes en veel bakplezier......;)

7

Eigenlijk dus al 1 recept die je niet voor jezelf kan houden! Snel plaatsen dus. Wij zijn gek op recepten.....tenminste ikke. Ben ook gek op die boekjes en struin daarvoor ook de kringloop winkels af. Daar tref je regelmatig nog een leuk kook boekje. Hele oudjes vaak.

Veel bakplezier!

8

Hoi Marianne, 't recept staat nu bij "Recepten"  hoor!
Als je 'm een keer maakt, ben ik er benieuwd wat je er van vindt!

I don't believe in low fat cooking! (and baking)

9

welkom

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

10

welkom op dit leerzame en leuke forum.....nu zal je mannetje helemaal gek van je worden .....met al die dingen wat je gaat kopen maar vooral maken :lol: had de mijn ook hihihi ;) succes!