Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » en weer een chocoladetaart probeersel
Pagina's 1
erg leuk, ziet er erg professioneel uit
ziet er heerlijk uit!
Is het gewoon een biscuit?
En dan helemaal gepoederd met cacao?
Wauw, wat een plaatje, als chocoholic zou ik hem wel van het scherm willen plukken, mmmmmmmmmmm
Jammie, jammie. Mooi gedaan!
Groetjes Maris
ook al is het vroeg in de morgen .. ik krijg en spontaan trek ik
...
Heeeel erg lekeer !!!
Hoe smaakte die ?;)
Oh Jos
Weet je wat ik zo leuk vind aan dit soort taarten, het is relatief simpel te maken en het ziet er mooi uit en het is nog lekker ook!!
Mjammie, ziet er verukkelijik uit.
leuk probeelsel hoor
Mooi hoor. Even een vraag. Hoe krijg je de chocolade bovenop zo mooi? Als ik mijn chocolade heb gesmolten en in een figuur heb gespoten dan slaat hij altijd wit uit. En toch maak ik hem niet te warm. Weet jij trouwens ook de verhouding van het suikerwater wat je er bij moet doen?? Ik heb de workshop chocolade letter gevolgd op t&t maar ik weet het niet meer. Misschien is dat wel het probleem.
Een lekkere chocobom.....jammie....
Ziet er heel gaaf uit.....
thanks!
en Thea, ik heb gewoon een blok pure chocola (en een blok witte) gesmolten in de magnetron, ff iets laten afkoelen, en toen in een spuitzak gedaan, en geprobeerd streepjes te maken. (verschillende manieren) op bakpapier.
dat in de koelkast af laten koelen en dan op de taart. 
oooo die ziet er lekker uit!:9
En wat een mooie trouwens
Mooi en heerlijk lijkt me zo!
Water loopt uit mijn mond,hij ziet er ook nog eens mooi uit!
o o o ... dit is fout! Op zo'n late tijdstip naar zo'n heerlijke chocolade taart te kijken 
Ziet er echt super uit zeg! krijg nu ineens heel erg trek in chocola 
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » en weer een chocoladetaart probeersel