1

Onderwerp: Spoed!! Mix?

Hoi allemaal,
Ik ging net mijn biscuit maken en oh! Verrassing! Het is cup cake mix! Is het dan hetzelfde of beter zelf het beslag maken? (Het is niet zo erg want ik heb alle ingredienten, maar toch...)
Bedankt voor jullie hulp,
Audrey.

2

Re: Spoed!! Mix?

Nee, cupcakemix is echt heel wat anders dan biscuitmix. Maar je kunt ook een taart met cupcakemix maken, dat is alleen wat machtiger, want cake. Maar ook lekker hoor :9

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

oh ok, nu twijfel ik echt... misschien dus toch wel zelf maken want de marsepein is al zo machtig...
En weet je dan waar ik een tabl kan vinden voor de beslag want ik wil een bsicuit van 25x30 en een rond van 18 cm...
Dank je wel!!

4

waar woon je, misschien dat iemand je aan mix kan helpen?

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

5

18cm rond staat bij Tabellen (links in het hoofdmenu) en 25x30 vierkant is vergelijkbaar met 25x25 en dat staat er ook bij :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Dank je wel Christol. erg lief aangebodden!
Ik ben eigenlijk al begonnen met de beslag...
Marianne, ik heb gewoon verdubbeld en ik zie wel wat uit komt... maar is de tabel niet bedoelt voor beslag met mix?

7

STOM STOM STOM!!!
Nou, het is in de oven, maaaaar ik ben weer stom geweest! Ik moest snel zijn voordat de kinderen wakker werden dus ik heb de bloem+maizena 2 keer verdubbeld!! dus x4 in plaats van x2! Arg! Gelukkig het ik het gezien na 3/4 daarvan maar er is dus toch te veel bloem/maizena door mijn deeg. Dus minder schuimerig gebleven, dus alles voor mijn vorm van 25x30 en niets voor het andere gedelte... ik denk dat mijn taart maar 1 laag krijgt! Ik heb toch geen zin om alles weer te doen! Stom h

8 Laatst bewerkt door noelle (04-03-2009 16:44)

als het nou niet zou lukken is er mischien iemand in de buurt met een vooraadje mix
sommige hebben best een vooraadje

ik heb nog 40 kilo liggen :D:D ;)
dus als je in de buurt woont je bent welkom :)

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

9

noelle schreef:

als het nou niet zou lukken is er mischien iemand in de buurt met een vooraadje mix
sommige hebben best een vooraadje

ik heb nog 40 kilo liggen :D:D ;)
dus als je in de buurt woont je bent welkom :)

whahhaa  geen 40 kilo maar wel een kilootje of 5 dus daar kom je ook een eind mee

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

10

gewoon de klasieke biscuit maken zie recept op deze site......... en hoofd koel houden.........

11

Alles is nu afgekoeld. Ik heb dus alle beslag in de bakvorm van 25x30 (dus normale hoeveheid x2) en het is toch wel aardig dik geworden, zo'n dikke 5 cm of zo (had dikke liever gehad maar ik ga niet klagen) en ik heb een tweede gemaakt voor de bovenstuk. Het dus wel goed gekomen maar heeft me heel veel tijd (en eieren ;-) ) gekost.
Bedankt voor jullie aanbod om mix over te nemen! Ik woon vlakbij Wateringen dus was toch wel een eind rijden geweest... maar ik heb al zeker veel aan jullie steun gehad.
Ik zal zeker wat foto;s op de parade zetten als alles klaar is.