1

Onderwerp: cake voor 3-d taart?

Wat is een lekker recept voor het kapsel voor een 3-d taart? Ik heb al gezocht, maar kan het niet goed vinden. Ik ga proberen een gitaar te maken, dus buiscuit lijkt me geen goed plan. Maar is gewone cake wel lekker genoeg? Het is voor een opdracht, dus het moet naast leuk ook wel lekker zijn.
En ik zorg voor een gewoon kapsel en een puzzelplaatje voor het geval mijn 3-d experiment mislukt ;)

Groetjes, Sylvia

2

Re: cake voor 3-d taart?

Hallo Sylvia,

Ik zou zelf een gitaar wel gewoon van biscuit maken, de taart wordt tenslotte niet hoog, alleen maar lang.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

3

Gaat  het niet kruimelen met snijden dan?

Groetjes, Sylvia

4

Je kunt de taart ook eerst even invriezen en dan half bevroren in vorm snijden, dat gaat heel makkelijk!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

5

Zag net dat ik net genoeg biscuitmix heb voor de 3-d taart, maar dan kan ik geen reserve kapsel bakken :S Dat heb je natuurlijk met last-minute bestellingen. Ik ga maar eens kijken naar een recept om zelf een biscuit te maken, zonder back-up durf ik het niet aan omdat het een bestelling is. En die wil ik niet als halve mislukking de deur uit doen ;)

Ik wilde het kapsel vandaag bakken, dan invriezen en dan niet helemaal laten ontdooien voor ik ga snijden. En als jullie zeggen dat het wel te doen is, ga ik het wel proberen. Bedankt!

Groetjes, Sylvia