Onderwerp: bedankt ideetjes
door een fout van het cbr, keuringsarts en huisarts zit ik tijdelijk zonder rijbewijs. ja ze geven elkaar de schuld, vandaar dat ik ze allemaal maar de schuld geef
nou hoorde iemand dat en stelde meteen voor om me te halen en weer thuis te brengen voor het zwemmen. echt super lief, want we hebben elkaar pas 1 keer eerder gezien (1x bij het zwemmen en 1x bij het babyzwemmen). ze moest dus van haar woonplaats 10 km naar mijn woonplaats en weer terug naar haar woonplaats omdat daar het zwembad staat. en dat na het zwemmen dus weer. echt super lief vind ik dat. en nou wil ze dat wel net zo lang blijven doen als ik zonder rijbewijs zit en ze wil er neits voor hebben.
een grotere reden om een bedanktaart te maken is er niet zou ik zeggen.
woensdag komt ze met haar jongste op visite om elkaar wat beter te leren kennen want het klikt wel leuk tussen ons. wat kan ik op de taart maken? ik heb echt geen idee. en gewoon bloemetjes ofzo dat lijkt me weer niks (of juist wel???). ik weet het echt niet.
moet de taart vandaag maken en tussendoor ook nog naar de fysio en vanmiddag naar het ziekenhuis met mijn zoontje. heb dus welgeteld euuhh een krappe 2 uur (kapsel is al klaar trouwens ligt al te ontdooien, 24 cm; vulling komt ook lekker simpel uit een potje en botercreme had ik ook nog in de koelkast liggen). gaat dus puur om de decoratie.
lang verhaal kort maken: wie heeft er ideeen.
ps heb bijna geen gereedschappen om dingen te maken.
groetjes anneke