1

Onderwerp: welke cutters beginners vraag

hallo ik ben echt nieuw en een beginner heb al wel cupcakjes gemaakt met bloemetjes nu wil ik ook cutters aanschaffen maar weet niet welke. Ik zelf heb aleen nog maar met rolfondant gewerkt en dat bevalt prima. Nou zag ik dit op de website

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2102

Nu zie ik ook cutters voor gum paste maar kan ik die dan ook gebruiken voor rolfondant????:O

Graag advies

In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola. Groetjes van Desiree

2

Re: welke cutters beginners vraag

Die uitstekers kan je beter kopen als je bloemen van Sugar paste wilt gaan leren maken. Je kan je geld beter besteden aan uitstekers waar je echt iets aan hebt  om bloemen van marsepein of fondant te maken , kijk eens in de webshop.

Veel taart plezier

3

Ik zou dan eerder deze kopen: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=188 Die kun je als gewone uitsteker gebruiken, maar je kunt er ook "echte" bloemen mee maken. Er zit een instructieboekje bij.

4

Ja die had ik ook al gezien en heb deze dus besteld...maar kan ik die dan ook voor rolfondant gebruiken en voor marsepein want er staat op gum paste...:O ben echt een beginner hoor. sorry

In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola. Groetjes van Desiree

5

Ja hoor. Ik werk ook altijd met fondant. Als je ze gewoon als uitsteker gebruikt kan het sowieso. Wil je echte bloemen maken doe je tylose door je fondant en rol je het heel dun uit. Het hoeft niet pers

6

dank je wel ben nu weer verder het is echt zoooo  mega leuk allemaal *)

7

Hallo.

Hier nog een beginner.
Dat setje is dat ook geschikt voor marsepein?

Groeten Jesni

8

Ja dat kan maar je moet wel even oefenen, valt niet mee hoor in het begin maar je weet alle begin is moeilijk :P

9

ik moet de letters er nog steeds met een cocktailprikkertje uit peuteren :s ..ondanks de crysco, tylose en heel dun uitgerolde fondant..maar vooral doorgaan he?! ;)