1

Onderwerp: maat 30 x 30 vierkante taart

Wat ik me afvraag, ik zie overal taartdozen van 30x30, maar ik moet binnenkort een geboortetaart maken van 30x30 met een deken eroverheen die ik over de hoeken drapeer. Nou dan kom ik meet een doos van die afmeting niet weg. Waar hebben ze ook grotere dozen, want hier in de shop zijn ze niet. (Ja, oke, ik heb ze wel in de shop gezien, maar dan waren ze ookmeteen extra hoog en dus extra duur)

Groetjes,

Nicole

2

Re: maat 30 x 30 vierkante taart

je hebt ook zwanenhals dozen van 34x34, volgens mij ook bij paardekooper

3

Bij Paardekooper hebben ze ook 40x40.

paardekooper heeft ook grotere 35x35 geloof ik en de groothandels (makro, sligro, hanos) hebben wellicht ook grotere, maar dan zijn het er weer heel veel die je moet kopen.

Ik zou als je er eentje zoekt de bakker even lief aankijken, misschien dat die ze heeft (hema is max maat ook 30x30).

5

Waar woon je? Misschien kan je een doos van een medebakster over nemen?

Bij de paardekoper hebben ze veel maten, maar dan moet je gelijk 50 nemen.
Je kan er zo heen, zonder kvk nummer. Geen probleem, althans in Nieuwegein niet.

Groetjes Tweety!

6

laat even weten waar je woont ik heb evt 40*40 wel voor je

7

Tweety1974 schreef:

Waar woon je? Misschien kan je een doos van een medebakster over nemen?

Bij de paardekoper hebben ze veel maten, maar dan moet je gelijk 50 nemen.
Je kan er zo heen, zonder kvk nummer. Geen probleem, althans in Nieuwegein niet.

Dank jullie wel voor jullie snelle reacties. Ik woon in Almere....dus .......medebaksters uit Almere laat jullie horen ;-)

8

Heb je al eens bij een surinaamse/Indische toko gekeken?

9

nicole76 schreef:

Wat ik me afvraag, ik zie overal taartdozen van 30x30, maar ik moet binnenkort een geboortetaart maken van 30x30 met een deken eroverheen die ik over de hoeken drapeer. Nou dan kom ik meet een doos van die afmeting niet weg. Waar hebben ze ook grotere dozen, want hier in de shop zijn ze niet. (Ja, oke, ik heb ze wel in de shop gezien, maar dan waren ze ookmeteen extra hoog en dus extra duur)

Groetjes,

Nicole

Als je nu helemaal niets kan vinden bij mensen in de buurt, dan kan je ook omdat het waarschijnlijk maar eenmalig is en je niet gelijk met 50 dozen wilt zitten, er zelf eentje maken. dit kan je doen van bv een Neckermann doos, waar je kleren in zitten als je wat besteld, of ander postorderbedrijf bv.

gewoon even afplakken met bloemenfolie of huishoudfolie. of een doos bij de supermarkt halen en een beetje knutselen en  plakken ben je ook weer kreabea!

kan je ook weer leuk kadopapier aan de buitenkant plakken, helemaal in de trend van de baby.

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

10

Dank jullie wel voor de ideeen. Ik ga idd ff bij een toko kijken en ik ga ook mijn wehkamp dozen bewaren. Komt helemaal goed ;)

11

Ik heb op het forum ook wel eens taarten gezien die waren verpakt in doorzichtig folie (zoals een bloemstuk).

Is dat misschien een idee?

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

12

Nou, inderdaad. Wat goed!! Dat ik daar nog niet aan heb gedacht!!

Dankjewel Annelies, ga ik regelen op die manier. Een stressbron minder ;)

13

aalsmeer is niet echt om de hoek maar ik heb dozen in alle maten ook 40 x 40
dus als je er nodig hebt ik heb er genoeg

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl