Onderwerp: Mijn cc's voor bij de verjaardagstaart van mijn ouders.
Voor de kids...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn cc's voor bij de verjaardagstaart van mijn ouders.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de kids...
Ze blijven leuk, deze CC's
Ze blijven idd leuk....Wat ik me afvraag , gebruik je daar nu een uitsteker voor die bloemblaadjes om die lollie? En zo ja welke?
Nou ik heb zelf geen bloemenuitsteker maar wel zo'n uitsteker met drie rondjes eraan. Beetje moeilijk uit te leggen.. Maar die heb ik twee uitgestoken en dan op elkaar gelegd zodat je toch een beetje een bloem krijgt.
Ik snap wat je bedoeld hoor.
Ik ga ze binnenkort ook maar eens proberen, heb alleen nog niet aan die lollies kunnen komen.
Blijft te gek!
groetjes Sas
(Chocoholic: Ik heb dit soort lollies bij de AH gezien van look-o-look, maar dan zatten er "sms"-teksten in.)
Ik heb ze ook al eens gemaakt deze lollie cupcakes...altijd een succes bij de kinderen!
Ik vind die felle kleuren van jou zo leuk...die van mij blijven op een of anderen manier altijd zo pastel-achtig...
Ik koop de lollies bij de Hema, daar staan geen teksten op de bovenkant zoals op de lollies van look-o-look
(en voor de bloemblaadjes pak ik gewoon de gebloemde koekjesuitsteker die zo ongeveer standaard bij elk setje koekjesvormpjes wel zit)
Wat een leukerds!!
Leuke cupcakes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn cc's voor bij de verjaardagstaart van mijn ouders.