1

Onderwerp: welk merk oven?

Ik begin maar gelijk met sorry zeggen, want er zijn al een paar dergelijke topics, helaas zonder (een voor mij) bruikbare tip... Ook op sites als vergelijk kom ik niet verder :(

Ik wil een oven kopen geschikt voor taart, mijn wensen;

elektrisch
geen combi
geen fornuis (kan ik niet kwijt ivm aanrechtblad)
geen inbouw...

Iemand goede ervaringen met een bepaalde oven?

2

Re: welk merk oven?

Ik had voorheen een moulinex (lang geleden gekocht en tot 1.5 jaar geleden gebruikt) deze deed het prima, alleen als je een groot bakblik wilt gebruiken past dat niet altijd omdat ze wat kleiner zijn.
Hoop dat je er iets mee kunt.

3

Ik denk dat je aan elke oven moet wennen. En wat voor de een een lekkere oven is, is voor de ander een ramp.
Maar zelfs 2 ovens van hetzelfde type en hetzelfde merk kunnen anders zijn! Volgens mij weet jezelf wat je wilt en moet je met deze eisen naar de winkel gaan. Ik zelf zweer bij hetelucht. Lekker overal even heet!! Het was even wennen, maar nu wil ik niet meer anders en blijf ik hopen dat hij het nog lang volhoudt. Maar tja, hij is ruim 12 jaar oud en inbouw!! Dus je weet het maar nooit......

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Het is inderdaad een heel persoonlijk iets.
Ik ben zelf helemaal knettergek op mijn Boretti. Het is een 90 cm, dus kan er lekker grote bakblikken en (voor mij errug belangrijk) lasagnaschalen in kwijt. Hetelucht.
Werkt goed, is gemakkelijk in gebruik. En, ook niet onbelangrijk, makkelijk schoon te maken!

Maar nogmaals, zoeits is zo persoonlijk!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!