Onderwerp: SC Heerenveen
Zaterdag zijn we naar vrienden van ons geweest die vlakbij het stadion wonen van SC Heerenveen. Hun kindjes zijn helemaal fan van deze club en de ouders zijn rasechte amsterdammers en die moeten nog een beetje wennen , maar na het zien van al mijn foto's moest ik natuurlijk wel een taartje meenemen.

Mijn vriendin is fotografe en zij heeft deze foto's gemaakt. Mijn hobby is ook fotograferen, maar omdat de taarten vaak 's avonds klaar zijn, maak ik de foto's meestal gelijk, bang dat ik het anders vergeet, maar ik sta dan wel te knoeien met de ondergrond en achtergrond. Zij heeft gewoon een lapje organza gekocht , in diverse kleuren en gebruikt dit als ondergrond, ik ben gelijk gaan kijken in de kast, dus in het vervolg ga ik dat ook gebruiken. Dus misschien een tip bij deze, voor al degene die staan te knoeien met ondergronden ect ect.
Bedankt voor het kijken en tips zijn altijd welkom. Ik vond het een heel werk om de stukjes te doen, en daardoor is de taart niet helemaal strak, heb er weer veel van geleerd en hopelijk gaat het de volgende keer weer beter.

maar heel simpel en niet duur!!! en je kan het overal neerleggen, en je hebt nooit meer iets storends op je foto.
Dat papier voor de flits wist ik nog niet, weer wat geleerd!