26

Re: Thomas de trein .... en CHOCOLADE

Wauw hele mooie en lekkere taarten...Wauw....

27

Thomas is helemaal gaaf zeg...wauw...en die chocolade taarten jummie jummie ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

28

Die thomas is gaaf!! En tja chocolade is gewoon....lekker!! :9

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

29

astrid2 schreef:
DuBi schreef:
Mamav2Boys schreef:

Mooie Thomas taart!!!
Waar heb je die mee gemaakt??? Biscuit of Cake???
De andere 1 taarten zien er jammie uit!!

Hoi, ook deze vraag beantwoord ik even namens mijn zusje. de taarten zijn gemaakt van moscovische mix. Erg lekker van smaak, echter zijn cakes wat steviger (maar liggen zwaar op de maag)

Om ze goed te kunnen snijden zijn ze eerst gevuld en toen ingevroren. Nadat ze uit de vriezer zijn gekomen, niet helemaal laten ontdooien maar snijden als ze nog licht bevroren zijn. Zo kruimelt het niet en sijdt het makkelijker.

groetjes Bianca

Dat is inderdaad een goede tip!

Ik vind de Thomas-trein echt prachtig en als ik zo'n taart zie, denk ik direct dat ik dat nooit zou kunnen,... Zo vroeg ik me dus al af hoe je zoiets maakt. Bovenstaand al een heel duidelijk antwoord! Maar misschien heel dom (ben blond,...): wat voor 'n taartvorm gebruik je hiervoor??? Ik snap dat je 'm in vorm gesneden hebt, maar hoe hoog was de taart? :o

Ik gebruik een langwerpig 4 kante vorm van 5 cm hoog en 40 cm lang.
Ik ga hem dan eerst vullen en dan in de vriezer. Achteraf is het misschien handiger om het eerst in drieen te snijden en op elkaar te stapelen en dan in de vriezer, zodat je meer tijd heb om de vormen erin te snijden.

Er is een how to van Ria 3d thomas trein waar je goed kan zien hoe hij gesneden moet worden.

het snijden is even lastig en moet je snel doen omdat hij dan nog mooi te vormen is, maar voor je het weet is hij alweer ontdooit ha ha

succes

Ik hoop dat je mijn vraagstelling snapt,... :)

Niet geschoten is altijd mis

30

wow wat een fanstastische Thomas de trein zeg! Schitterend.

Je choco taartjes mogen er ook zijn hoor! Ze zien in iedergeval heel lekker uit!

Groetjes Tweety!